آخرین اخبار حوادث

Default Image

آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از آزادی فردی که برای دریافت ۵۰۰ میلیارد ریال تتر ربوده شده بود، با پیگیری‌های پلیس، خبر داد. به…

دوچرخه سوار آکروبات باز در کوهستانهای کجور مازندران گم شدند



عصر روز پنجشنبه 29 مرداد ماه 94 بود که ارتباط تلفنی سه دوچرخه سوار آکروبات باز در اعماق دره‌های جنگلی کجور به مرزن آباد با اطرافیانشان قطع شد.

این سه دوچرخه سوار برای انجام کارهای نمایشی وارد دره گزک در منطقه مرزن آباد شده بودند و قرار بود پس از طی مسیر جنگلی و عبور از آبشار منطقه به نواحی جنگلی کجور در ارتفاعات نوشهر بروند.

محمد مهدی محسنی مسئول عملیات شعبه هلال احمر نوشهر در این باره  گفت: چهارشنبه هفته گذشته این سه دوچرخه سوار که از طرف یک شرکت بزرگ حمایت می‌شدند  وارد منطقه مرزن آباد شده بودند و از آنجا قرار بود از راه کوهستان و دره در عمق جنگل به راه خود ادامه داده و به منطقه ییلاقی ویصر در کجور بروند.

براساس اعلام این مقام هلال احمر این گروه سه نفره دو دوچرخه سوار از اهالی تهران و یک دوچرخه سوار بومی ‌آشنا به مسیر بودند و حتی بی سیم هم از سوی این شرکت در اختیارشان قرار گرفته بود.تا عصر روز پنجشنبه گروه دوچرخه سواران آکروبات باز بدون هیچ مشکلی به راه خود ادامه می‌دادند اما ناگهان ارتباط تلفنی و بی سیم آنها با اعضای شرکت و خانواده شان قطع شد.

وی در ادامه گفت: از آنجایی که عصر روز پنجشنبه بارش‌های شدید در منطقه شروع شده بود احتمالاً این دوچرخه‌سواران  که محسن اصلانی و مجید محمدی از تهران و علی جهانگیری از افراد محلی هستند راه خود را گم کرده‌اند.با اعلام این گزارش به هلال احمر نوشهر تیم‌های امداد کوهستان وارد عمل شده و تجسس در مناطق جنگلی فوق را آغاز کردند اما با تاریک شدن هوا و به دلیل اینکه بارش‌ها شدید بود و امکان جست و جو را با مشکل روبه‌رو می‌کرد ادامه عملیات به صبح شنبه موکول شد.

هم اکنون دو تیم 21 نفره از امدادگران کوهستان هلال احمر وارد منطقه شده و از دو مسیر ارتفاعات و دره،  اقدامات تجسسی خود را برای به دست آوردن ردی از سه مرد جوان ناپدید شده آغاز کرده اند. اما گفته شده  اگرتا عصر امروز این عملیات ناموفق بماند امداد هوایی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

در همین ارتباط محمدرضا قمی‌-رئیس هیأت کوهنوردی نوشهر- نیز اعلام کرد: تاکنون تلاش نیروهای امدادی و کوهنوردان برای نجات کوهنوردان مفقود شده در ارتفاعات کجور بدون نتیجه مانده است.وی گفت: این کوهنوردان قرار بود روز گذشته به صعود خود در منطقه پایان دهند که متأسفانه خبر مفقودی آنان از سوی خانواده‌شان اعلام شد.او افزود: به دنبال این حادثه اکیپ‌های مختلف از استان‌های البرز و گیلان و یک گروه از کوهنوردان از نوشهر وارد عمل شدند.

رئیس هیأت کوهنوردی نوشهر گفت: تیم‌های استان‌های البرز و گیلان مشغول جست و جوی دره‌های منطقه و تیم کوهنوردی نوشهر نیز در حال جست و جو در جنگل و حواشی این منطقه است.قمی ‌با بیان اینکه به خاطر خاموش شدن تلفن‌های همراه ارتباط تلفنی با آنها وجود ندارد، اظـــهار امیدواری کرد که نیروهای امداد و گروه‌های جست‌وجو هر چه زودتر بتوانند آنان را پیدا کنند.

وی افزود: با توجه به مسیر دره مذکور، گروه کوهنوردی اعزامی‌از استان تهران قرار بود روز شنبه به صعود خود پایان دهد اما با اعلام خبر مفقودی افراد مذکور از سوی خانواده این افراد، بلافاصله گروه امداد و نجات از سوی هــیأت کوهنوردی نوشهر تشکیل‌شده و آماده عملیات نجات برای کوهنوردان گمشده هستند. متأسفانه به دلیل خاموش شدن تلفن همراه و تجهیزات ارتباطی هنوز خبر دقیقی از سرنوشت و محل گمشدگان وجود ندارد اما عملیات امداد و نجات از سوی گروه‌های نجات آغاز شده است.


 اخبار حوادث -  ایران 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------