آخرین اخبار حوادث

Default Image

آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از آزادی فردی که برای دریافت ۵۰۰ میلیارد ریال تتر ربوده شده بود، با پیگیری‌های پلیس، خبر داد. به…

قتل هولناک 2 دختر نوجوان به خاطر هیچ!



اجساد دو دختر نوجوان در حالی پیدا شد که خانمی همراه سگش در حال قدم زدن در پارک خیابان ارنست لس آنجلس بودند.

 گربریلا 19 ساله و بریانا 17 سال دارد که به طرز وحشتناکی در پارک به قتل رسیدند و خانمی که جنازه آن‌ها را پیدا کرده بود، به پلیس اطلاع داد.

بر اساس گزارش پلیس اجزای صورت این دو دختر نوجوان به علت ضربه‌ای که به سر آن‌ها وارد شده بود، متلاشی شده و به همین دلیل تشخیص هویت آن‌ها کار بسیار سختی است. به علاوه این که آن‌ها به طور کامل لباس پوشیده بودند و هیچ آثاری از تعرض جنسی در آن‌ها دیده نمی‌شود.

اخبار,اخبار حوادث , حوادث  روز


پلیس در ادامه افزود: به منظور آرام کردن ترس عموم مردم، افسرانی را برای گشت داخل پارک و خیابان ارنست اعزام کردیم. اجساد این دو دختر نوجوان توسط دوستانشان در شبکه‌های اجتماعی شناسایی شد و جنازه آن‌ها در حال حاضر در پزشکی قانونی است تا بعد از کالبدشکافی نحوه مرگ آن‌ها تشخیص داده شود.

پلیس لس آنجلس گفت: هنوز هیچ مظنونی شناخته و یا دستگیر نشده است، هیچ سرنخی از قاتل در صحنه جرم پیدا نشد. ما نه تنها در آماده باش کامل هستیم، بلکه برای آرامش مردم منطقه تمام تلاشمان را می‌کنیم. تنها مظنون ما مردی است که سال پیش در این پارک به سه نفر خانم حمله کرد و آن‌ها را ترساند، که او فعلاً برای بازجویی در بازداشت است، تحقیقات پلیس ادامه دارد و پس از روشن شدن ابهامات جنایت، نتیجه به مردم اعلام می‌شود.

 

 اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر نگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------