آخرین اخبار حوادث

Default Image

آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از آزادی فردی که برای دریافت ۵۰۰ میلیارد ریال تتر ربوده شده بود، با پیگیری‌های پلیس، خبر داد. به…

قتل زن آرایشگر با ضربات متعدد چاقو/ پلیس: قاتل فردی آشنا بوده است + عکس



اخبار,اخبار

آرایشگری که در حال بستن مغازه‌اش بود باضرات چاقو به قتل رسید.

 کاترین اوهارای 44 ساله که مادر سه دختر 16، 23 و 25 ساله بود، هنگام بستن و تعطیلی مغازه خود در «بِلَند، دُرسِت»، توسط قاتلی که به گفته پلیس فردی آشنا بوده، به قتل رسید.

به گزارش دیلی رکورد، یکی از شاهدان عینی گفت، او دیده است که قاتل قبل از وقوع حادثه، آنجا را زیر نظر داشته و در حال تعقیب یکی از همکاران کاترین بوده‌است. وقتی که کاترین و یکی دیگر از همکارانش در حال مرتب کردن وسایل بودند، مردی به آن‌جا نزدیک شد اما با در بسته مواجه شد.

پس از این‌که آن‌ها در را برایش باز کردند، قاتل در حالی که چاقوی بزرگی در دست داشت به سمت همکار کاترین دوید. همکارش که حسابی ترسیده بود از مغازه به بیرون فرار کرد. سپس این قاتل جانی مستقیم به سمت کاترین حمله‌ور شد. در آن لحظه صدای جیغ جانسوز کاترین به گوش رسید.

بعد از اینکه قاتل از مغازه فرار کرد، چند نفر سعی کردند او را از روی ردّ خونی که  تا مسافتی به جای مانده بود، پیدا کنند.

مردمی هم که در محل وقوع حادثه بودند  با پلیس تماس گرفتند و گزارش اتفاقی که برای کاترین اوهارا افتاده بود و این‌که او غرق در دریای خون بود را شرح دادند.

کاترین که به گفته آشنایان فردی بسیار مهربان، با حس طنز بسیار بالا و متعهد به کارش بود، متاسفانه از این حادثه جان سالم به در نبُرد. مردم همه به شدت از این حادثه جنایت‌آمیز شکه شده بودند.

پس از اینکه مردم به خود آمدند، دو فرد محلی ردّ خونی که مشخص نبود از چاقو می‌چکیده یا خون خود قاتل به علت زخمی شدنش بوده را دنبال کردند. در نهایت پلیس شب گذشته مرد 49 ساله‌ای را به جرم این قتل بازداشت کرد.  

 

اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران  

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------