آخرین اخبار حوادث

حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث

بازداشت سازنده صفحه جعلی از یک خواننده معروف در اینستاگرام

فردی که با جعل هویت یک خواننده سرشناس اقدام به راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی کرده دستگیر شد. به گزارش خبرآنلاین، رئیس پلیس…

واژگونی تریلر حاوی ۱۷۰۰ کیلو نیترات آمونیوم در جاده ورامین



سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از واژگونی تریلر مواد شیمیایی (نیترات آمونیوم) در جاده ورامین و مصدومیت این راننده خبر داد.

اخبار,اخباراجتماعی ,واژگونی تریلر مواد شیمیایی

جلال ملکی در گفت‌وگو با   فارس، اظهار داشت: در ساعت 2:48 بامداد امروز حادثه پخش شدن مواد شیمیایی در جاده ورامین جاده چرمشهر به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و ماموران ایستگا‌ه‌های 101  به همراه تانکر آب و گروه به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی با اشاره به اینکه محل حادثه خارج از حوزه استحفاظی آتش‌نشانی تهران بود، گفت: به دلیل وسعت حادثه از آتش‌نشانی شهر تهران کمک خواسته بود که نیروهای ما اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران بیان داشت: حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه تریلر به همراه 21 گونی ماده نیترات آمونیوم به وزن هر کدام 1700 کیلو به دلیل نامشخصی از مسیر منحرف و به حالت نیمه واژگون در سطح جاده بود و تمام کیسه‌های مواد شیمیایی بر روی زمین افتاده بودند.

ملکی گفت: از این تعداد مواد 9 کیسه نیترات آمونیوم پاره شده و بر روی زمین ریخته شده بود، 12 کیسه سالم و با تریلر جابجا شد.

وی افزود: گازوئیل این خودرو نیز نشست کرده بود و با مواد نیترات آمونیوم در حال ترکیب بود که آتش‌نشانان بلافاصله وارد عمل شدند و نسبت به پاکسازی محل اقدام کردند که تمامی مواد از سطح جاده جمع‌آوری شد و محل نیز تحویل عوامل انتظامی و شهرداری داده شده است.

به گفته ملکی در ساعت 6:05 صبح امروز عملیات این حادثه با مصدومیت جزیی راننده تریلر به پایان رسید.


  اخبار اجتماعی  - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------