آخرین اخبار حوادث

Default Image

آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از آزادی فردی که برای دریافت ۵۰۰ میلیارد ریال تتر ربوده شده بود، با پیگیری‌های پلیس، خبر داد. به…

جزئیات تازه از پرونده نخستین اسیدپاشی سال



 دختر جوانی که در حادثه نخستین اسیدپاشی امسال پایتخت بازداشت شده است، در نخستین جلسه بازپرسی اعترافات تازه‌ای مطرح کرد.

به گزارش همشهری، اين اسيدپاشي 16فروردين‌ماه امسال رخ داد و در جريان آن دختر و پسري مجروح و راهي بيمارستان شدند. دختر جوان پس از ترخيص از بيمارستان با دستورقاضي بازداشت شد. اين در حالي است كه پسرجوان همچنان در بيمارستان بستري است.
اين دختر و پسر پس از انتقال به بيمارستان، چندين روايت مطرح كردند و انگشت اتهام اسيدپاشي را به سمت يكديگر نشانه گرفتند.

اين دختر و پسر كه با پاي خود به بيمارستان رفته بودند در ابتدا مدعي شدند وقتي در خانه با هم بودند با يكديگردرگير شده‌اند. دختر جوان مي‌گفت، پسرموردعلاقه‌اش نيت شوم در سر داشته و براي تهديد به روي او اسيدپاشيده، پسرجوان اما مي‌گفت وقتي خواب بوده ناگهان دختر موردعلاقه‌اش به‌خاطر اختلافاتي كه با او داشته دست به اسيدپاشي زده است.
دختر 26ساله پس از ترخيص از بيمارستان به دادسراي جنايي منتقل شد و پيش روي قاضي شهرياري سرپرست دادسرا گفت كه در اين حادثه گناهي نداشته و از پسرموردعلاقه‌اش هم شكايتي ندارد.

او درحالي اين ادعا را مطرح كرده كه پسرجوان در اين اسيدپاشي مرموز بيشتر آسيب ديده است.در چنين شرايطي پرونده با دستور سرپرست دادسرا در اختيار قاضي ايلخاني بازپرس شعبه هشتم دادسراي جنايي تهران قرار گرفت و او براي اين دختر قرار بازداشت موقت صادر كرد.

اين دختر جوان روزچهارشنبه براي تحقيق و بازپرسي بارديگر به دادسراي امور جنايي تهران منتقل شد. او پيش از اين گفته بود پسر مورد علاقه‌اش قصد اسيدپاشي به او را داشته اما وقتي مي‌خواسته ظرف اسيد را از پسرموردعلاقه‌اش بگيرد در كشمكش با او، اسيد به روي خودش و او ريخته است. اما اين‌بار گفت: من سال‌ها قبل كامران را مي‌شناختم و قصدمان ازدواج بود اما مدتي بعد متوجه شدم كه او با دختر ديگري نامزد شده است. اين موضوع خيلي مرا ناراحت كرد و براي ديدنش از شهرستان راهي تهران شدم.

شب حادثه به خانه او رفتم تا با هم صحبت كنيم. اما زماني كه روي مبل نشسته بودم، كامران به سراغم آمد و متوجه شدم نيت شومي در سر دارد. وقتي مخالفت كردم به سمت دستشويي رفت و با يك ظرف اسيد برگشت. او مقداري از اسيد را روي من ريخت كه من از جايم بلند شدم و ظرف را از دستش گرفتم. مابقي را هم روي خودش ريختم.به گزارش همشهري، تحقيقات درخصوص اين اسيدپاشي مرموز ادامه دارد تا معماي آن فاش شود.

 

 اخبارحوادث  - همشهری

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------