آخرین اخبار حوادث

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پسر نابغه ایرانی می خواست فضانورد شود و با سفینه به کره ماه سفر کند اما سارق شد

پسر جوانی که به دستور دختر موردعلاقه اش دست به سرقت های سریالی می زد، توسط ماموران پلیس آگاهی تهران دستگیر شد. همشهری…

جزییات تعقیب و گریز خونین پلیس در خیابان‌های تهران/سرکرده با تیر پلیس مجروح شد



پلیس طی یک عملیات تعقیب و گریزی موفق شد، باند حرفه ای توزیع مواد و سرقت خودرو در شرق تهران را منهدم کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ساعت 15:00 سیزدهم خردادماه عوامل تجسس کلانتری 147 گلبرگ در حین گشت زنی در خیابان دماوند به یک دستگاه خودرو پاترول مشکوک و جهت بررسی ماموران به خودرو نزدیک شدند .

با نزدیک شدن ماموران، راننده از خودرو پیاده و پس از رها نمودن خودروی پاترول در خیابان کیاشمشکی سوار بر خودرو پراید قرمز شده و اقدام به فرار کرد که با استعلام از مرکز پیام مشخص شد هر دو خودرو مسروقه هستند .

در ادامه ماموران به تعقیب و گریز پرداختند و پس ازچند مرتبه فرمان ایست و بی توجهی متهمان، اقدام به شلیک 7تیر هوایی کردند اما متهم همچنان به مسیر خود ادامه داده و در آدرس چهارراه آیت ناگهان دور زده و خلاف جهت خیابان دماوند را به سمت پل خاقانی طی نمود .

ماموران جهت متوقف کردن خودرو بار دیگر اقدام به شلیک 6 تیر جنگی به سمت لاستیک های خودرو نموده که یکی از تیر ها پس از گذشت از صندوق عقب و صندلی ها به متهم برخورد کرده و خودرو متوقف شد.

سرهنگ علی احمد نادری ، سرکلانتر چهارم پلیس پایتخت درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت : در نهایت متهم دستگیر و تحت نظر یکی از ماموران به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل و خودروهای مکشوفه به پارکینگ منتقل شدند.

سرکلانتر چهارم پلیس پایتخت بیان کرد: در بازرسی اولیه از متهم و خودروها یک قبضه چاقو و مقادیر شیشه کشف و در تحقیقات مشخص شد متهم از سارقان سابقه دار و حرفه ای خودرو در شرق تهران است که پرونده این در این رابطه تشکیل و جهت تحقیقات تخصصی و بررسی بیشتر در اختیار کارگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------