آخرین اخبار حوادث

Default Image

دختر ۱۶ ساله خود ار از ساختمان به پایین انداخت/ خواهرش متوفی نیز خودکشی کرده بود

دختر ۱۶ ساله‌ در اقدامی ناگهانی خود را از طبقه ششم ساختمان به پایین انداخت. به گزارش رکنا؛ اخیرا همسایگان یک مجتمع در یکی از…

برگزاری پارتی مختلط در مجاورت استودیو غیرقانونی ساخت کلیپ



 فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری ده‌ها دختر و پسر جوان که به بهانه جشن تولد در یک مهمانی مختلط و خارج از شئون شرکت کرده بودند، خبر داد.

به گزارش  ایسنا  ، سردار محسن خانچرلی با اشاره به فعالیت باغ تالار ها و وجود باغ های مختلف در منطقه از برخورد پلیس با برگزاری مهمانی‌و جشن‌های مختلط در این اماکن خبر داد و گفت: برگزاری چنین مراسماتی در منطقه ممنوع است و پلیس آن را رصد می کند.
 
 
وی ادامه داد: چندی پیش نیز ده‌ها دختر و پسر در یک «پارتی» که در یکی از این باغ ها برگزار شده بود، دستگیر شدند. این افراد قصد داشتند در این مهمانی کلیپی ساخته و برای شبکه‌های ماهواره‌ای ارسال کنند.
 
 
فرمانده انتظامی غرب استان تهران درباره چگونگی کشف این پرونده اظهار کرد: از مدتی قبل به دنبال به دست آمدن گزارشی در خصوص برگزاری یک مهمانی مختلط در یکی از باغ‌ها عملیاتی مشترک از سوی پلیس و یکی از سازمان‌ها اجرا شد و طی آن ده‌ها دختر و پسر بازداشت شدند.
 
وی ادامه داد: در این باغ که در مجاورت یک استودیوی ساخت و ضبط آهنگ‌های غیر مجاز قرار داشت، حدود 150 دختر و پسر در پارتی مختلطی تحت عنوان جشن تولد جمع شده بودند که پس از حضور پلیس، تمامی این افراد بازداشت و به دستگاه قضایی معرفی شدند.
 
به گفته خانچرلی، استودیو مذکور نیز پلمپ و با عوامل آن برخورد شد.
 
وی با تاکید بر نظارت پلیس بر اماکن، باغ‌ها و باغ‌تالارهای موجود در غرب استان تهران، خاطرنشان کرد: با توجه به جاذبه باغ‌های غرب استان تهران، پلیس سعی کرده تا نظارت کاملی بر اماکن، باغ‌ها و باغ‌تالارهای موجود در این منطقه داشته باشد و معاونان و روسای پلیس، در بازدیدهای سرزده خود، بر این اماکن نظارت دقیقی را اعمال می‌کنند.
 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------