آخرین اخبار حوادث

Default Image

آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از آزادی فردی که برای دریافت ۵۰۰ میلیارد ریال تتر ربوده شده بود، با پیگیری‌های پلیس، خبر داد. به…

پزشک قلابی تلگرامی دستگیر شد



سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان خنداب گفت: یک پزشک قلابی که در شبکه اجتماعی تلگرام، اقدام به تبلیغ و پخش داروهای غیرمجاز می کرد در عملیات پلیس خنداب دستگیر شد.

 به گزارش مهر، محمود عیسی آبادی اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان خندابی مبنی بر فعالیت فردی تحت عنوان پزشک و طبابت و تجویز داروهای گیاهی از سوی وی به صورت غیرمجاز در شبکه های مجازی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

 

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد این فرد در شبکه تلگرام فعالیت می کند و با راه اندازی یک کانال اقدام به تبلیغ و توزیع داروهای گیاهی می کند که پس از شناسایی و دستگیری متهم، در بازرسی از منزل وی ۴۱۲ قوطی انواع داروهای گیاهی فاقد مجوز و تاریخ تولید کشف شد.

 

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان خنداب با اشاره به اینکه طبق نظر ماموران شبکه بهداشت و درمان خنداب، تمامی داروهای مکشوفه فاقد استانداردها و مجوزهای لازم برای مصرف است، خاطرنشان ساخت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------