واکنش ترامپ به یورش اف بی آی به خانه اش: صحبت از مدارک هسته ای فریبکاری است



ترامپ،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا پس از یورش اف بی آی به خانه اش در فلوریدا گفت: صحبت در مورد وجود مدارک هسته ای، فریبی بیش نیست.

به گزارش ایرنا، شبکه خبری اسکای نیوز عربی امروز طی خبری فوری در صفحه توییتر خود از واکنش رییس جمهوری سابق آمریکا خبر داد.

 

ترامپ روز دوشنبه در بیانیه‌ای از یورش ماموران پلیس فدرال به اقامتگاهش خبر داد و گفت این "زمان تاریکی برای ملت ما" است.

 

پس از این اقدام پلیس فدرال آمریکا که در تاریخ ایالات متحده بی سابقه ارزیابی شده، وزارت دادگستری با انتقادات شدیدی مواجه شد و حامیان ترامپ و برخی جمهوری‌خواهان، دموکرات‌ها را متهم کردند که از نظام بوروکراسی فدرال به عنوان سلاحی علیه ترامپ استفاده می کنند.

 

وزارت دادگستری ایالات متحده در حال تحقیق در مورد کشف جعبه های حاوی اسناد محرمانه است که گفته می شود ترامپ پس از پایان دوره ریاست جمهوری خود به فلوریدا برده است.

 

این اسناد اگرچه در ماه ژانویه سالجاری توسط دفتر ملی بایگانی و مدارک آمریکا (NARA) بازیابی شدند، اما پس از این امر از وزارت دادگستری درخواست شد که بررسی کند آیا عملکرد دولت ترامپ در زمان حضور در کاخ سفید ناقض قوانین فدرال بوده است یا خیر.

 

گزارش ها حاکی است که اگرچه تاکنون از جزئیات یافته های پلیس فدرال چیزی در دست نیست، اما احتمالا شواهدی وجود داشته که به پرونده دادستان کمک کند و هرچه که باشد آنها در تلاش برای اثبات غیرقانونی بودن اقدام ترامپ هستند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------