سناتور آمریکایی: بازداشت ترامپ کشور را منفجر می‌کند



لیندسی گراهام،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
لیندسی گراهام عضو کمیته قضایی مجلس سنای آمریکا هشدار داد، بازداشت احتمالی دونالد ترامپ رئیس جمهوری پیشین به دستور دادستان منطقه منهتن «کشور را منفجر خواهد کرد».

به گزارش ایرنا، تارنمای هیل نوشت: لیندسی گراهام سناتور جمهوریخواه در مصاحبه با برنامه «فاکس اند فرندز» با اشاره به بی میلی دادستان قبل از آلوین براگ دادستان منطقه منهتن برای بازداشت ترامپ به اتهام پرداخت حق السکوت ۱۳۰ هزار دلاری به یک هنرپیشه زن آمریکایی گفت: براگ برای پیگیرد قانونی ترامپ تحت فشار سیاسی قرار دارد.

 

گراهام در توضیح این که چرا فکر می‌کند براگ اکنون آماده است علیه ترامپ اتهام بزند، گفت: یکی از افرادی که در دفتر دادستانی منطقه منهتن کار می کرد پیشتر کتابی را به نگارش در آورد که نسبت به سایروس ونس جونیو دادستان پیشین منطقه منهتن لحن انتقادی داشت. وی گفت شما باید ترامپ را تحت پیگرد قرار می دادید اما او را رها کردید. حالا براگ احساس فشار می کند.

 

گراهام همچنین از براگ به عنوان دادستان تحت حمایت جورج سوروس میلیاردر و مدیر بنیاد سوروس انتقاد کرد و گفت وی (براگ) مبالغ هنگفتی کمک در کارزار دادستانی منطقه منهتن در سال ۲۰۲۱ از سوروس دریافت کرده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------