ترامپ: 6 ماهه آمریکا را سروسامان می‌دهم



ترامپ،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
رئیس‌جمهور سابق آمریکا مدعی شد در صورت پیروزی در انتخابات 2024، ایالات متحده را در عرض شش ماه سروسامان خواهد داد.

به گزارش فارس، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا پنجشنبه (اول ژوئن) مدعی شد اگر در انتخابات ۲۰۲۴ مجدد رئیس‌جمهور شود، با تغییر روش‌، ایالات متحده را در عرض شش ماه سروسامان خواهد داد. 

 

او در اظهاراتی در پاسخ به این سوال که چقدر زمان برای مقابله با بحران مرزی و پایین آوردن قیمت‌ها، تورم و نرخ جرم‌وجنایت در آمریکا نیاز دارد، گفت: شنیدم دی‌سانتیس (فرماندار فلوریدا) می‌گوید هشت سال. به هشت سال نیاز نیست. به چهار سال نیاز نیست. به شش ماه نیاز است. در عرض شش ماه می‌توان کارها را انجام داد. 

 

ترامپ ضمن بیان این که قصد دارد فوراً مرز را ببندد، گفت آمریکا در حال حاضر بدترین مرز در تاریخ جهان را دارد. 

 

دونالد ترامپ نوامبر ۲۰۲۲ قصد خود برای شرکت در انتخابات آمریکا را علنی کرد و دی‌سانتیس هم در ماه مه گفت که برای ریاست‌جمهوری نامزد می‌شود و آمریکا باید امنیت را در مرز با مکزیک برای کاهش مهاجرت غیرقانونی تقویت کند. 

 

انتظار می‌رود در رقابت برای کسب نامزدی حزب جمهوری‌خواه، دی‌سانتیس اصلی‌ترین رقیب ترامپ باشد؛ گرچه فهرست جمهوری‌خواهان چهره‌های شناخته شده دیگری مثل نیکی هیلی فرماندار پیشین کارولینای جنوبی و نماینده پیشین واشنگتن در سازمان ملل در دوره ریاست‌جمهوری ترامپ را شامل می‌شود. 

 

رسانه‌های آمریکایی چهارشنبه به نقل از یک فرد آشنا به موضوع گزارش دادند «مایک پنس» معاون رئیس‌جمهور در دوره ترامپ تا هفتم ژوئن (۱۷ خرداد) کارزار انتخاباتی خود را اعلام می‌کند. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------