تشکر ترامپ از پلوسی به خاطر مخالفت با استیضاحش



اخبار,اخبار بین الملل,ترامپ

دونالد ترامپ اعلام کرد که از نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به دلیل صحبتهای اخیرش در مخالفت با استیضاح او قدردانی می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا امروز چهارشنبه در توئیتی نوشت، بسیار از نانسی پلوسی به دلیل حرف‌هایش در مخالفت با مساله استیضاح او قدردانی می‌کند.

 

ترامپ در این توئیت عنوان کرد: من بسیار قدردان صحبتهای نانسی پلوسی در مخالفت با استیضاح هستم اما همه باید این حقیقت کوچک را به خاطر داشته باشند که من هرگز هیچ کار اشتباهی انجام ندادم.

 

ترامپ در این توئیت مدعی شد، دو سال اول ریاست جمهوری او موفق ترین دوره دو ساله اول برای یک رئیس جمهور در تاریخ آمریکا است.

 

او همچنین در این توئیت پرسید، چطور کسی مثل او با چنین سابقه‌ای را می‌توان استیضاح و برکنار کرد در حالی که استیضاح را "برای جرایم و تخلفات سطح بالا" در نظر گرفته اند.

 

این اظهارات ترامپ در حالی مطرح شده که رابرت مولر بازرس ویژه پرونده تحقیقات درباره ارتباط کمپین ریاست جمهوری ۲۰۱۶ ترامپ با روسیه همچنان به این تحقیقات و همچنین تحقیق درباره مساله ارتکاب هرگونه مانع‌تراشی از سوی ترامپ در راه اجرای عدالت ادامه می‌دهد.

 

نانسی پلوسی اخیراً در مصاحبه‌ای با واشنگتن پست گفت، او از استیضاح ترامپ دست کم در حال حاضر حمایت نمی‌کند و معتقد است ترامپ ارزش استیضاح شدن را ندارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------