ترامپ: ویروس کرونا در چین ساخته شده است/ جانسون: از پیک کرونا عبور کردیم



اخبار,اخبار بین الملل,ترامپ
رئیس جمهور آمریکا مدعی شد ویروس کرونا در آزمایشگاهی در شهر ووهان چین ساخته شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، "دونالد ترامپ" رئیس جمهور آمریکا مدعی شد ویروس کرونا در آزمایشگاهی در شهر ووهان چین ساخته شده است.

 

بر این اساس، ترامپ در کنفرانس روزانه خود اعلام کرد: شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد منشا ویروس کرونا، آزمایشگاه ویروس شناسی ووهان در چین است.

 

وی بار دیگر با انتقاد شدید از سازمان جهانی بهداشت گفت: این سازمان باید از نحوه مواجهه با ویروس کرونا شرم کند! ما شاهد آن هستیم که این سازمان به روابط عمومی چین تبدیل شده است.

 

ترامپ خاطر نشان کرد: ما در مبارزه با ویروس کرونا پیشرفت خوبی داشته ایم. از همین رو، بازگشایی اقتصادی کشور به صورت گام به گام اجرایی خواهد شد.

 

رئیس جمهور آمریکا تاکید کرد: ما هزاران دستگاه تنفس مصنوعی و میلیون‌ها ماسک در اختیار داریم.

 

وی درباره حال کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی نیز به خبرنگاران گفت: آنچه ما می‌دانیم این است که حال رهبر کره شمالی رو به بهبودی است.

 

جانسون: از پیک کرونا عبور کردیم

بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس که برای اولین بار پس از بهبودی از ابتلای به ویروس کرونا در کنفرانس خبری در این باره شرکت کرده بود گفت که انگلیس پیک کرونا را پشت‌سر گذاشته و به‌دنبال یک استراتژی برای کاهش محدودیت‌ها است.

 

جانسون در این باره گفت: ما اوج بحران (کرونا) را پشت‌سر گذاشته‌ایم و در شیب نزولی قرار گرفته‌ایم، اکنون می‌توانیم به آینده امیدوار باشیم.

 

نخست وزیر انگلیس همچنین گفت که دولتش قصد دارد هفته آینده در برنامه‌ای جامع، چگونگی راه‌اندازی مجدد کسب‌وکارها، بازگشایی مدارس و امکان رفتن بریتانیایی‌ها به محل کارشان را مشخص کند.

 

جانسون اما در عین حال هشدار داد که نباید رفع شتاب‌زده محدودیت‌ها موجب آغاز موج دوم کرونا در انگلیس شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------