انتقاد ترامپ از فرمانداران ایالتی؛ هر چه زودتر بر اوضاع مسلط شوید



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
رئیس جمهور آمریکا در گفت‌و‌گوی مشاجره آمیزی، به فرمانداران ایالتی برای توسل به گارد ملی و دستگیری معترضان دستور داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه خبری سی ان ان، یک منبع آگاه از تماس تلفنی مشاجره آمیز دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با فرمانداران ایالتی این کشور در خصوص اعتراضاتِ در جریان خبر داد.

 

سی ان ان به نقل از منبع خبری خود نوشت: ترامپ در این گفت‌گوی تلفنی فرمانداران ایالتی را با عصبانیت مورد خطاب قرار داده و به آن‌ها در خصوص راهکار‌های مواجهه با معترضان دستور العمل داد. رئیس جمهور آمریکا با لحنی پرتنش از فرمانداران ایالتی خواست تا هر چه زودتر بر اوضاع مسلط شوند و نیرو‌های گارد ملی خود را برای سرکوب معترضان بکار گیرند.

 

بنا به نوشته سی ان ان، پیام ترامپ خطاب به فرمانداران ایالتی واضح بود: شما به اندازه کافی کار نمی‌کنید و باید اوضاع را تحت کنترل درآورید.

 

رئیس جمهور آمریکا در این گفت‌و‌گوی تلفنی گفت که با اقدامات ۲۴ ساعت گذشته تیم والز، فرماندار ایالت مینه سوتا در برخورد با معترضان ضدنژادپرستی موافق است.

 

ترامپ خطاب به فرمانداران ایالتی گفت شما باید بر اوضاع مسلط شوید در غیر این صورت شبیه یک مشت احمق به نظر می‌رسید. باید معترضان را دستگیر و محاکمه کنید. تمام دنیا به سوختن ایستگاه پلیس مینیاپولیس خندید.

 

رئیس جمهور آمریکا گفت فرماندار مینه سوتا به پیشنهاد او گارد ملی را در مقابل معترضان بکار گرفت. ترامپ همچنین بر تشدید تدابیر امنیتی در نیویورک برای مقابله با معترضان تاکید کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------