پلوسی از بایدن خواست با ترامپ مناظره نکند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در واکنش به شرط ترامپ برای مناظره گفت بایدن نباید به این مناظره اهمیت بدهد؛ مناظره باید محلی برای گفت‌وگو با مردم آمریکا و نه برای دغلکاری باشد.

نانسی پلوسی روز پنج‌شنبه در نشست خبری هفتگی خود این مطلب را پس از آن مطرح کرد که دونالد ترامپ نامزد انتخاباتی جمهوریخواهان روز گذشته گفت بایدن برای مناظره باید تست اعتیاد بدهد.

 

وی افزود: نظرم را به کسی به خصوص به جو بایدن نگویید، من فکر نمی‌کنم باید مناظره‌ای بین ترامپ و بایدن برگزار شود. من فکر نمی‌کنم که رئیس جمهوری آمریکا خودش را در مسیری قرار داده باشد که با راستی، مستندات، داده‌ها و حقایق ارتباط دارد.

 

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا ادامه داد: من به هیچ گفت‌ وگویی با او حتی مناظره برای ریاست جمهوری آمریکا مشروعیت نخواهم داد. می‌دانم که ستاد انتخاباتی بایدن طرز دیگری می‌اندیشند اما من فکر کردم چیزی که در سال 2016 انجام داد، زننده بود.

 

پلوسی اضافه کرد: من بسیار ناامید شدم وقتی که رئیس جمهوری به هیلاری کلینتون گفت به جایگاهت بازگرد و احتمالا این بار هم این روش را تکرار خواهد کرد. این مساله باعث تنزل کرامت ریاست جمهوری است کاری که او هر روز انجام می دهد.

 

وی تاکید کرد: من فکر می‌کنم مناظره باید درباره آن چیزی باشد که قرار است صحبت شود نه اینکه دغلکاری درباره اداره‌ای باشد که او(ترامپ) احترامی برای آن و فرایند دموکراتیک قایل نیست.

 

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا افزود:شیوه‌ای که او(ترامپ) برخورد می‌کند تنها به تضعیف انتخابات منجر می شود. از این رو، اگر جو بایدن درباره آنچه من فکر کردم سوال کند، به نظرم او نباید به این گفت‌وگو با دونالد ترامپ وقعی بنهد.

 

پلوسی خطاب به رسانه‌ها گفت: شما می توانید هر سوالی که می‌خواهید از هر دوی آنها بپرسید، و هر کدام صحنه نمایش خود را داشته باشند. آنها را درباره هر موضوعی پاسخگو نگهدارید، اهداف و دیدگاه‌های آنها چیست، آگاهی آنها درباره چیست، چگونه با مردم آمریکا رفتار می‌کنند؟

 

وی اضافه کرد: مناظره باید گفت‌وگویی با مردم آمریکا نه محلی برای دغلکاری و فریب باشد.

 

دونالد ترامپ در رقابت‌های انتخاباتی 2016 چه درون حزبی و چه با هیلاری کلینتون رقیب دموکرات خود، از شگرد اهانت و تحقیر طرف مقابل به کرات استفاده کرد و در این رابطه هم مستندی با نام «ترامپ، هنر اهانت» در آمریکا ساخته شده است.

 

ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------