آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا؛ ترامپ برنده احتمالی در ایالت اوهایو/ ادعای تقلب در انتخابات از پنسیلوانیا



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
همزمان با برگزاری پنجاه و نهمین دور انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که از صبح امروز (سه شنبه سوم نوامبر) به وقت محلی آغاز شده، فرماندار ایالت اوهایو پیش‌بینی کرد که ترامپ احتمالا بتواند به زحمت در این ایالت بر بایدن غلبه کند.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه سی ان ان، "مایک دی واین" فرماندار اوهایو روز سه‌شنبه همزمان با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت که وی فکر می‌کند مردم اوهایو امشب( به وقت محلی) در جریان نتیجه انتخابات در این ایالت قرار بگیرند.

 

دی واین خاطر نشان کرد: در روند ابتدایی ممکن است بایدن در مقاطعی پیش بیفتد اما احتمالا رئیس جمهوری ترامپ تلاش خواهد کرد گوی سبقت را از نامزد دمکرات ها برباید. ممکن است مردم از خود بپرسند که ترامپ یا می تواند یا نمی‌تواند اما من فکر می‌کنم می تواند پیش بیفتد. فکر می کنم رقابت بسیار بسیار نزدیکی در ایالت اوهایو شاهد خواهیم بود و ترامپ به زحمت رقابت را در اوهایو به نفع خود پایان می برد.

 

دی واین افزود: فکر می کنم که ترامپ در مناطق حومه و روستایی اوهایو بهتر عمل خواهد کرد.

 

فرماندار اوهایو تصریح کرد: فکر می کنم ترامپ حتی بتواند آرای بیشتری نسبت به دوره قبل بدست بیاورد.

   

ادعای تقلب در انتخابات ۲۰۲۰ از پنسیلوانیا آغاز شد

به گزارش شبکه ان بی سی، رسانه محافظه کار و فعالان سیاسی جمهوری خواهان در حال توئیت کردن فیلم ها و عکس های گمراه کننده از مکان های رای گیری هستند، و ادعاهای مشکوک تقلب در انتخابات را از ایالت پنسیلوانیا مطرح می کنند.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تا کنون چندین توییت ده ها هزار بار دراین مورد به اشتراک گذاشته شده است.

 

به گزارش مرکز اطلاعات رسانه ای زیگنال که وظیفه رصد اطلاعات در رسانه ها و شبکه ای اجتماعی دارد، رأی دهندگان پنسیلوانیا اطلاعات نادرست در مورد تقلب درانتخابات دریافت کرده اند. 

 

داده های مرکز زیگنال نشان می دهد که در ایالت پنسیلوانیا که ترامپ در سال 2016 تنها توانست 44 هزار رای بدست آورد، بیش از هر ایالت دیگر اطلاعات غلط و نادرست به رای دهندگان در اینترنت ارائه شده است. 

 

ارائه اطلاعات نادرست و جعلی در مورد انتخابات از جمله شیوه های رایج است که در ایالت های میدان جنگی مورد استفاده قرار می گیرد. 

 

"مایک رومن" مدیر ترامپ در روز انتخابات با انتشار برخی تصاویر و فیلم از مراکز رای گیری در پیامی توییتری نوشت: چیزهای بدی در فیلادلفیا درحال رخ دادن است. فیلادلفیا بزرگترین شهر ایالت پنسیلوانیا است. 

 

دادستان منطقه فیلادلفیا نیز با انتقاد شدید از توییت مدیر انتخاباتی ترامپ نوشت: توییت های رومن عدمتا فریبنده هستند. 

 

شبکه اجتماعی توییتر تاکنون هیچ اقدامی در مورد این توییت ها انجام نداده است. 

  

انتخابات 2020 آمریکا؛ نگرانی هریس از احتمال آشوب‌های خیابانی

کامالا هریس» معاون جو بایدن نامزد دموکراتها در پنجاه و نهمین دور انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نسبت به احتمال آشوب های خیابانی بعد از اعلام نتایج انتخابات هشدار داد و گفت: از تمامیت دموکراسی و انتقال صلح آمیز قدرت دفاع خواهیم کرد.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

به گزارش ایرنا از "سی ان ان"، هریس روز سه شنبه و همزمان با برگزاری انتخابات، در فرودگاه دیترویت در جمع خبرنگاران افزود: به مردم آمریکا ایمان داشته باشید من کاملاً اعتقاد دارم که ما - به هر کسی که رای بدهیم - از تمامیت دموکراسی و انتقال صلح آمیز قدرت دفاع خواهیم کرد.

 

او در پاسخ به این سئوال که پیام شما برای کسانی که ممکن است امشب دست به ناارامی بزنند چیست اظهار کرد: خطوط خاصی وجود دارد و مهم نیست به چه کسی رای دهید، مردم از آن خطوط عبور نمی کنند.  

 

گزارش ها حاکی است در حالی که هنوز چند ساعت تا پایان انتخابات رسمی آمریکا باقی مانده است، گردانندگان بسیاری از بانک‌ها و مراکز خرید، در هراس از آشوب‌های احتمالی پس از اعلام نتایج انتخابات، به اقدامات پیشگیرانه و حفاظ‌بندی فروشگاه‌ها و بانک‌های این کشور روی آورده‌اند.

 

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از یورونیوز و رسانه های آمریکا، با فرارسیدن موعد انتخابات، بسیاری در آمریکا نگران ناآرامی های گسترده اجتماعی به دنبال اعلام نتایج آراء هستند این نگرانی‌ها به ویژه با توجه به سخنان تحریک آمیز دونالد ترامپ در کارزارهای انتخاباتی خود، از سوی طرفداران پروپاقرص مستاجر کاخ سفید بیشتر انتظار می‌رود.

 

ترامپ بارها در میتینگ‌های انتخاباتی اش با تاکید بر پیروزی حتمی خود مدعی شده بود در صورت پیروزی بایدن، حتما در انتخابات تقلب صورت گرفته است.

 

بدین ترتیب در انتخابات کشوری که به اذعان مقام اول آن، متقلبانه ترین انتخابات آمریکاست، مردم در هراس و احساس ناامنی از شورش های متعاقب آن برای حفظ جان و اموال خود به حالت آماده باش درآمده اند.

 

هریس در بخش دیگری از سخنانش در مورد اهمیت ایالت میشیگان در انتخابات ۲۰۲۰ گفت که می خواهم به همه یادآوری کنم شعبات رای گیری در ساعت ۸ امشب بسته می شوند مسیر کاخ سفید و مسیر تعیین اینکه چه کسی رئیس جمهوری بعدی ایالات متحده خواهد بود بدون هیچ گونه سوالی از طریق میشیگان عبور می کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------