آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پایگاه‌های دفاع هوایی سوریه هدف حمله اسرائیل قرار گرفت

وزارت دفاع سوریه اعلام کرد حملات امروز اسرائیل پایگاه‌های دفاع هوایی را در جنوب سوریه هدف قرار داد. به گزارش ایسنا؛ وزارت دفاع سوریه اعلام…

پلوسی: ترامپ باید برکنار شود



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با تأکید بر اینکه پلیس فدرال آمریکا (اف‌بی‌آی) و پنتاگون نیز باید پاسخگوی بی‌کفایتی در برابر حمله هواداران ترامپ به کنگره باشند، اعلام کرد که رئیس‌جمهور آمریکا به عنوان عامل اصلی این حادثه باید از سمت خود خلع شود.

به گزارش تسنیم به نقل از شبکه خبری ان‌بی‌سی، نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از مایک پنس معاون رئیس‌جمهور و دیگر اعضای کابینه ترامپ خواست که با فعال کردن متمم بیست‌وپنجم قانون اساسی آمریکا دونالد ترامپ را از قدرت خلع کنند.

 

نانسی پلوسی نیز مانند چاک شومر رهبر دموکرات‌های سنا تهدید کرد که اگر مایک پنس و دیگر اعضای کابینه ترامپ اقدام به برکناری ترامپ از طریق فعال‌سازی متمم بیست‌وپنجم قانون اساسی آمریکا نکنند، کنگره رأساً وارد عمل شده و ترامپ را استیضاح خواهد کرد.

 

رئیس‌ مجلس نمایندگان آمریکا با خطاب قرار دادن مایک پامپئو وزیر خارجه، استیون منوشین وزیر خزانه‌داری و کریستوفر میلر سرپرست وزارت دفاع آمریکا گفت: «آیا شما تحمل می‌کنید که این رئیس‌جمهور در کاخ سفید بماند؟ آیا شما این رفتارها را تحمل می‌کنید؟»

 

نانسی پلوسی همچنین خواستار استعفای رئیس پلیس پایتخت آمریکا شد و البته در ادامه اعلام کرد که طبق اطلاعاتی که به دست وی رسیده، رئیس پلیس واشنگتن قصد دارد از سمت خود استعفا کند.

 

وی در عین حال تأکید کرد: «این مسئله فراتر از پلیس پایتخت است. این به اف‌بی‌آی و اطلاعاتی که آنها فراهم کرده‌اند نیز مربوط می‌شود. وزارت دفاع؛ چقدر طول کشید که آنها واکنش نشان دهند؟ این قضیه به بخش‌های زیادی از شاخه اجرایی مربوط می‌شود و ما باید بررسی کاملی در این زمینه انجام دهیم.»

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------