آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

وضع تحریم‌های جدید علیه نفت ایران در بسته کمک‌های مالی آمریکا به اسرائيل و اوکراین

قانونگذاران آمریکایی پس از حمله موشکی و پهپادی تهران به اسرائیل، در بسته کمک مجلس نمایندگان برای اوکراین و اسرائیل و دیگر متحدان این کشور،…

ترامپ: نانسی یک دیوانه است



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,ترامپ
ترامپ، نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان این کشور را یک دیوانه توصیف کرده و مدعی شد که دموکرات‌ها قانون اساسی را نقض می‌کنند. 

 به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی رویترز، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا با این ادعا که اگر کسی استیضاح شود هیچ جرمی مرتکب نشده است نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان این کشور را که برای استیضاح ترامپ تلاش کرده یک دیوانه توصیف کرده و مدعی شد که دموکرات‌ها قانون اساسی را نقض می‌کنند.

 

ترامپ مدعی شد: «هیچ جرمی صورت نگرفته است. هیچ اقدامی صورت نگرفته است. اگر شما استیضاح شوید هم مرتکب جرمی نشده اید. هیچ استیضاحی وجود ندارد. جهان در حال تماشای ما است.»

 

 

وی افزود: «نانسی یک دیوانه است. او نمی‌داند که چه کاری انجام می‌دهد. آن‌ها دوست دارند که قانون اساسی را نقض کنند. آن‌ها قانون اساسی را نقض می‌کنند.»

 

ترامپ گفت: «من و از کسانی که در کنگره که این هفته از من دفاع کردند، تشکر میکنم. ما حتی شاهد حمایت برخی از دموکرات‌ها هم بودیم. آن‌ها افراد بزرگی هستند.»

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------