آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اشاره دوباره زلنسکی به احتمال مذاکره با روسیه

ارتش ایالات متحده آمریکا می‌گوید برای اولین بار یک هواپیمای نظامی تحت کنترل هوش مصنوعی در یک نبرد هوایی در مقابل جنگنده‌ای به خلبانی یک…

پافشاری ترامپ بر لزوم امحای پرونده استیضاح خود در مجلس نمایندگان



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,ترامپ
رئیس جمهوری آمریکا با ادعای اینکه اتهامهای مطروحه علیه او در پرونده استیضاح کذب محض بوده اند، بر لزوم امحای این پرونده در مجلس نمایندگان آمریکا تأکید کرد!

به گزارش مهر به نقل از راشا تودی، در شرایطی که «دونالد ترامپ» با رأی مجلس سنای آمریکا از اتهام‌های مطروحه در پرونده استیضاح تبرئه شد، با ادعای اینکه این اتهام‌ها کذب محض بوده‌اند، از لزوم امحای این پرونده در مجلس نمایندگان سخن گفت.

 

در همین ارتباط، ترامپ در پاسخ به پرسش خبرنگاری که در مورد امحای این پرونده در مجلس نمایندگان از او سوال کرده بود، گفت: «این سوال بسیار خوبی است».

 

وی در ادامه افزود که «آنها (دموکراتها) باید این کار را بکنند، چون این (استیضاح) یک حقه کاملاً سیاسی بود».

 

ترامپ همچنین مخالفان دموکرات خود از جمله «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را به اقدامات غیرمعقول متهم کرد و اقدام پلوسی در پاره کردن متن سخنرانی خود را یک «اقدام قانون شکنانه» و «بی احترامی به مجلس سنا و کشور آمریکا» خواند.

 

گفتنی است که مجلس سنای آمریکا در رأی گیری روز چهارشنبه خود دونالد ترامپ را از دو اتهام مطروحه در پرونده استیضاح- سوءاستفاده از اختیارهای ریاست جمهوری در جهت منافع شخصی و کارشکنی در روند قانونی کنگره- تبرئه کرد؛ اقدامی که تلاش چندین ماهه دموکراتهای مجلس نمایندگان آمریکا برای محکومیت و در نهایت عزل ترامپ از قدرت را ناکام ساخت.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------