آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

انصراف یک میلیاردر از رقابت‌های انتخاباتی آمریکا



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,رقابت‌های انتخاباتی آمریکا
تام استیر، کارشناس میلیاردر محیط زیست پس از کسب نتایج ضعیف در رقابت‌های انتخاباتی ایالت کارولینای جنوبی از ادامه حضور در رقابت‌ها انصراف داد. 

 به نقل از پایگاه اینترنتی سی ان ان، تام استیر، کارشناس میلیاردر محیط زیست و نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، پس از شکست در انتخابات درون حزبی دموکرات‌ها در کارولینای جنوبی از ادامه حضور در رقابت‌ها انصراف داد.

 

او پس از کسب ۱۱.۲ درصد آرای انتخابات درون حزبی ایالت کارولینای جنوبی که نتیجه چندان مناسبی برایش نبود، تصمیم گرفت از رقابت‌های انتخاباتی انصراف دهد.

 

استیر شب گذشته پس از کسب آرای اندک در رقابت‌های درون حزبی کارولینای جنوبی گفت: ما از راهی که آمده ایم ناامید شدیم. من گفته بودم اگر راهی برای پیروزی نداشته باشم از ادامه شرکت در رقابت‌ها انصراف می‌دهم. صادقانه بگویم، مسیری که بتوانم به ریاست جمهوری برسم را نمی‌بینم.

 

استیر در انتخابات درون حزبی ایالت‌های آیووا، نیوهمپشایر، و نوادا موفق به کسب آرای قابل توجهی نشد.

 

استیر که از منتقدان اصلی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکاست در ژوئیه سال گذشته وارد رقابت‌های انتخاباتی شد و نزدیک به ۲۰۰ میلیون دلار برای ستاد انتخاباتی خود هزینه کرد و در میدان شلوغ نامزدهای انتخاباتی به رقابت با جو بایدن، برنی سندرز، الیزابت وارن و تنی چند از نامزدها پرداخت. او نزدیک به ۲۴ میلیون دلار را صرف تبلیغات انتخاباتی در تلویزیون کرد و بخش عمده‌ای از تبلیغات خود را در رسانه‌های رنگین پوست‌های آمریکا اختصاص داد. همراهی چهره‌های مطرح ورزشی و سرگرمی با ستاد انتخاباتی او نیز تاثیری در افزایش میزان محبوبیتش نداشت.

 

در انتخابات کارولینای جنوبی، جو بایدن، معاون رئیس جمهور پیشین آمریکا با ۲۰ درصد آراء پیشتاز شد و برنی سندرز، سناتور دموکرات ورمونت با ۱۸.۵ درصد در جایگاه دوم قرار گرفت. سندرز، در حال حاضر، یکی از نامزدهای پیشتاز رقابت‌های انتخاباتی ریاست جمهوری آمریکاست. او به تازگی در انتخابات درون‌حزبی ایالت نوادا به عنوان نامزد اصلی انتخاب شده است. او پیشتر در انتخابات نیوهمپشایر و آیووا نیز پیروز شده بود.

 

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ۳ نوامبر سال ۲۰۲۰ (سیزدهم آبان ۹۹) برگزار می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------