آخرین اخبار بین الملل

حمله تروریستی به مسکو،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل

مقام روسی: مهاجمان حمله تروریستی مسکو تا آخر عمر در محفظه‌ای شبیه به تابوت با ابعاد ۴ در ۶ متر خواهند بود

دبیر اجرایی کمیسیون نظارت عمومی روسیه از مجازاتی بسیار سخت برای عاملان حمله تروریستی به حومه مسکو خبر داد. به گزارش مهر به نقل از تاس،…

در خواست اتحادیه جهانی علمای مسلمان برای لغو مراسم مذهبی



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,مراسم مذهبی
اتحادیه جهانی علمای مسلمان خواستار تعلیق تمامی مراسم نماز جمعه و نماز جماعت در تمامی کشورهایی شده است که ویروس کرونا در آن‌جا شیوع یافته است. 

به گزارش مهر، اتحادیه جهانی علمای مسلمان اعلام کرد: برگزاری نماز جمعه و جماعت در کشورهایی که ویروس کرونا در آن‌جا شیوع یافته، تا زمان کنترل بیماری و عبور از خطر طبق ارزیابی منابع علمی مربوطه باید لغو شود.

 

در این پیام آمده است: «با توجه به سرعت بالای انتقالی ویروس کرونا، تمامی اجتماعات می‌تواند توانایی انتقال این ویروس و ایجاد بیماری و خطر را دارا باشند و قرآن کریم از قرار گرفتن جان‌ها در معرض خطری که می‌تواند موجب هلاکت شود منع می‌کند و بالعکس به اقدام نیکی که خداوند می‌پسندد و برای بندگانش راضی است، سفارش می‌کند.»

 

این اتحادیه در ادامه می افزاید: از این رو طبق معنای «لا ضرر و لا اضرار فی الاسلام» که حدیث پیامبر اکرم(ص) است، زیان رساندن به دیگری جایگاهی در اسلام ندارد و همچنین نباید کسی در معرض آزار و زیان رساندن به دیگری قرار گیرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------