حماس از میانجیگری قطر برای کاهش تنش با رژیم صهیونیستی خبر داد



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,
دفتر رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسیطین در غزه از میانجیگری قطر برای تفاهم با رژیم صهیونیستی به منظور کاهش تنش ها بین دو طرف خبر داد.

به گزارش  مهر، دفتر رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در غزه (حماس) از میانجیگری قطر برای تفاهم با رژیم صهیونیستی به منظور کاهش تنش ها بین دو طرف خبر داد.

 

در بیانیه حماس آمده است: پس از مذاکراتی که آخرین آن توسط محمد العمادی نماینده قطر صورت گرفت، تفاهمی برای مهار تنش و توقف تجاوز صهیونیست‌ها علیه مردم فلسطین انجام شد.

 

این بیانیه می افزاید: پس از تلاش‌های صورت گرفته و در راستای خدمت به اهالی غزه، از تعدادی از پروژه ها رونمایی خواهد شد که به کاهش درد و رنج مردم در بحبوحه شیوع ویروس کرونا و نیز بازگشت اوضاع به پیش از تنش کمک خواهد کرد.

 

این در حالی است که رسانه های صهیونیستی هم از بازگشایی چند گذرگاه در مرز غزه و رفع محدودیت ها برای ماهیگیران فلسطینی خبر دادند.

 

بر اساس این گزارش، گذرگاه‌های «کرم ابو سالم» و «ایرز» بازگشایی شده‌اند و محدودیت‌های اعمال شده برای ماهیگیران نوار غزه برداشته شده است.

 

منابع فلسطینی شامگاه روز شنبه گزارش داده بودند که «محمد العمادی» رئیس کمیته قطر برای بازسازی غزه جهت دیدار با مقامات رژیم صهیونیستی از طریق گذرگاه «بیت حانون» خارج شده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------