آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پسا جنگ است

نشریه پولیتیکو به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که دولت بایدن مذاکرات مقدماتی را جهت بررسی گزینه‌های موجود برای برقراری ثبات در غزه پس…

باکو: درگیری های نظامی در منطقه مورد مناقشه قره باغ ادامه دارد



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,باکو
وزارت دفاع جمهوری آذربایجان امروز (شنبه) در گزارشی از ادامه درگیری های شدید در محورهای مختلف منطقه مورد مناقشه قره باغ خبر داد. 

بنا به این گزارش، این درگیری ها روز گذشته و بامداد امروز در محورهای "خوجاوند"، "فضولی"، "هادروت" و "قبادلی" ادامه داشته است.

 

طبق این گزارش، نیروهای ارمنستان در محورهای "خوجاوند"، "فضولی" و "قبادلی" متحمل خسارات جدی شده و مقدار زیادی از سلاح  و مهمات آنها نابود شده و در برخی محورهای جبهه نیز ناگزیر به عقب نشینی شده اند.

 

وزارت دفاع  جمهوری آذربایجان با ادعای این که ارتش این کشور در حال حاضر کنترل بر شرایط عملیاتی در منطقه قره باغ را دارد، در عین حال درباره حمله موشکی و توپخانه ای امروز (شنبه) نیروهای ارمنستان به شهرستان های "قبادلی"، "نافتالان"و "ترتر" در قره باغ خبر داد.

 

درگیریهای نظامی میان نیروهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان از ششم  مهر ماه گذشته آغاز شده و جمهوری آذربایجان اعلام کرده که در جریان این درگیری ها برخی مناطق قره باغ را از نیروهای ارمنستان آزاد کرده است.

 

 ایرنا  

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------