آخرین اخبار بین الملل

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دبیرکل ناتو : اوکراین به زودی سامانه های ضدهوایی بیشتری دریافت می‌کند

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو روز جمعه اعلام کرد که وزرای دفاع این ائتلاف بر سر ارسال سامانه‌های ضدهوایی بیشتر به اوکراین به توافق رسیده‌اند.…

ترامپ همچنان ادعای تقلب در انتخابات را تکرار می‌کند



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,ترامپ
دونالد ترامپ که آخرین روز‌های خود را در کاخ سفید سپری می‌کند بار دیگر بر تقلب گسترده در انتخابات ۲۰۲۰ ریاست جمهوری آمریکا تاکید کرد. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه در توئیتر خود نوشت: تحریریه بسیار خسته کننده و غیرمنسجم وال استریت ژورنال نتوانست پیروزی‌های بزرگ و آسان من در تگزاس، فلوریدا، اوهایو، آیووا و بسیاری از ایالت‌های دیگر که وال استریت ژورنال و نظرسنجی‌های طنز دیگر گفته بودند من می‌بازم، را ذکر کند.

 

ترامپ افزود: آن‌ها نمی‌توانند این واقعیت را ذکر کنند که من باعث پیروزی بسیاری از سناتور‌های جمهوری خواه منتخب شدم که شانس زیادی برای پیروزی نداشتند.

 

رئیس جمهور فعلی آمریکا بار دیگر با ادعای تقلب در انتخابات اخیر ریاست جمهوری تاکید کرد، در انتخابات تقلب شد و صد‌ها هزار رای در اواخر شب به طرز مرموزی به ایالت‌های تعیین کننده سرازیر شد، زیرا همه فکر می‌کردند من به راحتی در انتخابات برنده می‌شوم، بسیاری دیگر از اقدامات کلاهبرداری و بی نظمی نیز وجود داشته است. گوش به زنگ باشید!

 

دونالد ترامپ که همچنان از پذیرش نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا خودداری می‌کند دیروز در صفحه توئیتر خود نوشته بود: خبر فوری، در پنسیلوانیا ۲۰۵ هزار رأی بیشتر از تعداد شرکت کنندگان داشته ایم. همین مورد می‌تواند موجب چرخش آرا به سمت رئیس جمهور ترامپ شود.

 

این در حالی است که توئیتر پیامی با مضمون «پیروزی جو بایدن در انتخابات ریاست‌جمهوری توسط مسئولان انتخابات تأیید شده است» را به توئیت ترامپ الصاق کرد.

 

دیوان عالی آمریکا ماه گذشته درخواست جمهوری‌خواهان ایالت پنسیلوانیا برای لغو پیروزی «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات در این ایالت را رد کرده بود.

 

ایالت پنسیلوانیا یکی از ایالت‌های کلیدی آمریکا در انتخابات بود که شمارش آرای آن نزدیک به سه روز پس از انتخابات به طول انجامید.

 

ترامپ در ابتدای شمارش آرا از جو بایدن نامزد دموکرات‌ها در این ایالت پیش بود، اما با شمارش آرای پستی یکباره عقب افتاد و در نهایت بایدن پیروز کسب آرای الکترال کالج پنسیلوانیا شد.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------