کاخ سفید: ۷۱ درصد آمریکایی‌ها خواهان همکاری کنگره با بایدن هستند



 اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل ,سخنگوی کاخ سفید
سخنگوی کاخ سفید از قانونگذاران جمهوریخواه خواست با رئیس جمهور آمریکا در مبارزه با کرونا همکاری کنند. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، جنیفر ساکی، سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد: مردم آمریکا خواهان همکاری کنگره با دولت بایدن هستند.

 

بر این اساس، ساکی در نشستی خبری در جمع خبرنگاران در کاخ سفید گفت: «کاخ سفید برنامه نجات سراسری (کمک کرونایی) را دنبال می‌کند. این پیگیری از سطح رئیس جمهور و معاون او تا لایه‌های پایین‌تر است. روز گذشته مقامات بلندپایه کاخ سفید بار دیگر با فرمانداران (ایالتها) درباره چالش‌هایی صحبت کردند که با آن مواجه هستند.

 

وی افزود: «امروز دیوید کیمن، معاون شورای ملی اقتصادی نشستی با شورای فرمانداران ایالتی داشت. جلسات دیگری هم برگزار شد. این رایزنی‌ها برای ایجاد پشتیبانی از طرح مدنظر رئیس جمهور و پیگیری آن لازم است. درعین حال، در روز‌های اخیر شاهد آن بوده ایم که اکثر مردم امریکا خواهان آن هستند که مقامات منتخبشان با رئیس جمهور برای مقابله با همه گیری کرونا همکاری کنند و برای مردم اشتغالزایی مجدد داشته باشند.

 

ساکی خاطر نشان کرد: نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد ۷۱ درصد آمریکایی‌ها خواهان آن هستند که جمهوریخواهان در کنگره با رئیس جمهور همکاری کنند. پس از انتخابات این رقم ده درصد افزایش یافت. این روند به معنای آن است که روند حمایت از تعامل و همکاری دو حزب با رئیس جمهور در حال افزایش است.»

 

سخنگوی کاخ سفید تصریح کرد بایدن از مردم آمریکا می‌خواهد ماسک بزنند. مردم علاقه‌مند به شنیدن خبر‌هایی هستند که درباره اطلاعات مربوط به آزمایش واکسن ساخت شرکت جانسون اند جانسون است. نتایج مثبت درباره یک واکسن بالقوه جدید سبب دلگرم شدن رئیس جمهور شده است. البته بایدن می‌داند که این اطلاعات صرفا داده‌هایی جدید است و حالا زمان آن است که مرکز کنترل بیماری‌ها ارزیابی‌های خود را انجام دهد و میزان ایمنی و اثربخشی واکسن را مشخص کند. در عین حال، بایدن همچنان از همه آمریکایی‌ها می‌خواهد تا ماسک بزنند و از دستورالعمل‌های سلامت عمومی تبعیت کنند تا اینکه نوبت آن‌ها برای واکسن زدن برسد.»

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------