ملانیا ترامپ: آنچه در آمریکا می‌گذرد، تاسف‌برانگیز است



ملانیا ترامپ ,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل
بانوی اول سابق آمریکا در مصاحبه‌ای در پاسخ به این سوال که درباره وضعیت این کشور چه نظری دارد، گفت که دیدن آنچه در آمریکا می‌گذرد، "تاسف‌برانگیز" است. 

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه هیل، «ملانیا ترامپ» بانوی اول سابق آمریکا در مصاحبه‌ای با پیت هگست، مجری برنامه فاکس اند فرندز اظهار کرد: فکر می‌کنم اگر واقعا عمیق به وضعیت نگاه کنید، مشاهده اینکه چه اتفاقی دارد می‌افتد، غم‌انگیز است. من فکر می‌کنم بسیاری از مردم در نزاع و رنج هستند و همچنین این همینطور در قبال آنچه در سراسر جهان در حال وقوع است هم مصداق دارد. بنابراین مشاهده آن بسیار غم‌انگیز است و امیدوارم به سرعت این وضع تغییر کند.

 

در این مصاحبه انجام شده از فلوریدا همچنین از ملانیا ترامپ پرسیده شد که با توجه به اینکه همسرش دونالد ترامپ مکررا به واشنگتن دی.سی، پایتخت آمریکا به عنوان یک باتلاق برچسب زده، نظر او در مورد واشنگتن دی.سی چیست.

 

او پاسخ داد: من واشنگتن دی.سی را دوست دارم، می‌دانم که کاملاً متفاوت از هر شهر دیگری عمل می‌کند، اما من واقعاً آنجا را دوست دارم و از زندگی در کاخ سفید لذت بردم. بانوی اول آمریکا بودن بزرگترین افتخار من بود. من فکر می‌کنم ما در طول چهار سال دولت دونالد ترامپ دستاوردهای زیادی کسب کردیم. از مراقبت از کاخ سفید لذت بردم. آنجا مدتی خانه من بود و فهمیدم خانه مردم است و زندگی در آنجا یک امتیاز بود.

 

ملانیا ترامپ در پاسخ به این سوال که آیا کاخ سفید می‌تواند دوباره خانه او شود، پاسخ داد: هرگز نگو هرگز!

 

همچنین از ملانیا ترامپ درباره انتقادات مطرح شده در رسانه‌ها در طی دوران بانوی اولی او سوال شد و اینکه آیا او به خاطر اینکه همچون جیل بایدن بانوی اول فعلی تصویرش در روی جلد مجله ووگ انتشار نیافته احساس تحقیر کرده است یا خیر.

 

هگست پرسید: رسانه‌ها – برای مثال مجله ووگ را در نظر بگیرید. با گذشت پنج ماه از ریاست جمهوری جو بایدن، تصویر جیل بایدن روی جلد است. عکس کامالا هریس قبل از اینکه حتی سوگند یاد کند، روی جلد آن رفت. هیلاری کلینتون زمانی که بانوی اول بود روی جلد بود. میشل اوباما سه بار تصویرش روی جلد بود. با این حال، می‌بینید که با وجود پیشینه کسب و کار شما و سوابق شما در مد و زیبایی، هرگز تصویرتان روی جلد مجله ووگ قرار نمی‌گیرد. چرا باید این استاندارد دوگانه در کار باشد؟

 

ملانیا ترامپ پاسخ داد: آنها مغرض هستند و بعضی‌ها را دوست دارند و بعضی‌ها را دوست ندارند. و این خیلی بدیهی است و من فکر می‌کنم مردم آمریکا و همه آن را می‌بینند. این تصمیم آنها بود. و من کارهای بسیار مهمتری از اینکه تصویرم روی جلد مجله ووگ باشد، برای انجام دادن دارم از جمله کارهایی که در کاخ سفید انجام دادم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------