درآمد بوتاکس از جراحی قلب بیشتر است!



بوتاکس،اخبار پزشکی،خبرهای پزشکی
یک جراح گفت: در سال‌های آینده با کمبود جراح قلب مواجه شویم زیرا این عمل کار سنگینی است و بر اساس تعرفه‌های دولتی انجام این عمل‌ها به صرفه نیست. این در صورتی است که اگر پزشکان کارهای زیبایی در حد بوتاکس انجام دهند پول بیشتری به دست می‌آورند.

روزنامه آفتاب یزد در گزارشی نسبت به کمبود پزشکان متخصص و جراح در سال‌های آینده هشدار داد و نوشت درآمد بوتاکس از جراحی قلب بیشتر است!

 

بابک قرائی مقدم جراح مغز و اعصاب گفت: در چند سال آینده ما با این موضوع مواجه خواهیم شد که جراحان دیگر به درستی آموزش نمی‌بینند زیرا فقط به کارهای زیبایی مشغول می‌شوند. کارهای مربوط به بوتاکس حدود 10 دقیقه طول می‌کشد و هزینه‌ای که بابت آن جراح دریافت می‌کند بین 1 الی 2 میلیون تومان است و در مطب به صورت سرپایی و بدون خطر انجام می‌شود. یعنی من می‌توانم در مطب خود کاری را انجام دهم که هیچ ارزش درمانی ندارد اما درآمد زیادی کسب کنم. آیا مسئولین از این شرایط آگاه هستند و کاری برای آن انجام نمی‌دهند

 

او افزود: برخی از مسئولین اعلام کردند که ممکن است که در سال‌های آینده با کمبود جراح قلب مواجه شویم زیرا این عمل کار سنگینی است و بر اساس تعرفه‌های دولتی انجام این عمل‌ها به صرفه نیست. این در صورتی است که اگر پزشکان کارهای زیبایی در حد بوتاکس انجام دهند پول بیشتری به دست می‌آورند. طبیعی است که در این شرایط پزشکان از انجام عمل‌های سنگین درمانی سرباز می‌زنند. پزشکی در حال حرکت رو به زوال است و کار به جایی رسیده است که پزشکان به فکر رفتن به سمت انجام کارهای زیبایی هستند. 

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------