اخبار پزشکی

باکتری دندان،اخبار پزشکی،خبرهای پزشکی

ساخت سلاح لیزری برای از بین‌ بردن باکتری‌های دندان

محقق ایرانی دانشگاه پنسیلوانیا و همکارانش با استفاده از نانو ذرات و لیزر سلاحی برای از بین بردن بیوفیلم‌ها و باکتری‌های…

زالی: خطر کرونا هنوز تهران را تهدید می کند/ فریب آرامش را نخوریم



اخبار,اخبار پزشکی,علیرضا زالی
فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، خواستار تصمیم گیری مسئولان بر اساس طرح فاصله گذاری اجتماعی و ماندن مردم در خانه شد.

به گزارش مهر، علی رضا زالی، عصر پنج شنبه در گفتگو با خبر شبکه پنج سیما، گفت: وضعیت بیماری کرونا در تهران هنوز به ثبات نرسیده و نباید فریب کاهش مراجعات به مراکز درمانی را بخوریم.

 

وی با عنوان این مطلب که خطرات دوره نهفتگی بیماری هنوز نمایان نشده است، افزود: طرح فاصله گذاری اجتماعی نباید دچار خدشه شود. زیرا در چند روز گذشته با اجرای این طرح، وضعیت تا حدودی قابل قبول شده است.

 

زالی تاکید کرد: تصمیمات ما نباید با ماندن مردم در خانه تناقض داشته باشد، زیرا در این صورت دوباره شاهد طوفانی شدن بیماری خواهیم بود.

 

فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، افزود: باید منتظر تکانه‌های بیماری در تهران باشیم، زیرا شرایط در تهران هنوز به ثبات نرسیده است.

 

وی گفت: کمتر شدن مراجعات به مراکز درمانی نباید باعث شود تا گمان کنیم که خطر این بیماری در تهران فروکش کرده است. هنوز برخی از مسافران به خانه خود برنگشته اند و این دسته از افراد می‌توانند ناقل ویروس به دیگران باشند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------