هوش مصنوعی شستن دست‌ها را رصد می‌کند



اخبار,اخبار پزشکی,رصد شستشوی دست‌ها توسط هوش مصنوعی
یک شرکت ژاپنی به تازگی یک سیستم هوش مصنوعی توسعه داده که شست و شوی دست‌ها را در بحبوحه ویروس همه گیر کرونا بررسی می‌کند.

به گزارش فارس به نقل از وبسایت «asahi»  شرکت فناوری ژاپنی تصمیم دارد با استفاده از سیستم نظارتی جدیدی که روی سینک دستشویی نصب می‌شود، نحوه  شستن دست افراد را بررسی کند.

 

سیستم جدید هوش مصنوعی اطمینان حاصل می‌کند که دست‌ها به درستی شسته می‌شوند؛ سیستم مذکور  با استفاده از هوش مصنوعی حرکات شستن دست را شناسایی می‌کند و Actlyzer نام دارد.

 

شرکت Fujitsu Laboratories این سیستم را ابداع کرده و قصد دارد در بخش صنعت غذایی و سرویس‌های مربوطه از آن استفاده کند.  

 

به گفته فوجیتسو این سیستم را می توان در بیمارستان‌ها، مدارس، هتل‌ها، استادیوم‌ها و بسیاری از محیط‌های عمومی دیگر که تعداد زیادی افراد از یک دستشویی استفاده می‌کنند، به کار برد.

 

این شرکت در تاریخ ۲۶ ماه مه اعلام کرد که تعیین این کار توسط یک سیستم جدید هوش مصنوعی و بر اساس تصاویر دوربین انجام می‌شود.

 

روش توصیه شده شامل شش مرحله می‌شود که شست و شوی کامل دست‌ها را در برمی‌گیرد؛ برای هر یک از این مراحل، سیستم هوش مصنوعی تعداد دفعات شست و شوی دست‌ها و وجود یا عدم وجود چربی را تشخیص می‌دهد که آیا روش شست‌وشوی مناسب دنبال می‌شود یا خیر.

 

به عنوان مثال، اگر دستها ۱۰ بار یا بیشتر به روشی صحیح شسته شده باشد، حروف OK روی صفحه ظاهر می‌شود و حروف «NG» در زمانی که دست‌ها به خوبی شسته نشده باشند با رنگ قرمز ظاهر می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------