روزانه ۳۰۰ خانواده در غرب اهواز به کرونا مبتلا می‌شوند



کرونا در اهواز،اخبار پزشکی،خبرهای پزشکی
رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز با اشاره به مثبت شدن روزانه ۳۰۰ تست مناطق غرب اهواز گفت: این وضعیت نشان می‌دهد که روزانه ۳۰۰ نفر معادل ۳۰۰ خانواده در غرب اهواز به کرونا مبتلا می‌شوند.

دکتر مهران احمدی‌بلوطکی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به قرمز شدن مجدد وضعیت اهواز اظهار کرد: با تعطیلات نوروزی‏ و برگزاری مراسم‌های عزا و عروسی، پیش‌بینی کرده بودیم که همچنان آمار مراجعه به مراکز منتخب نمونه‌گیری کرونا بالا باشد. در یکی دو هفته گذشته، شاهد ثبات نسبی و روند کاهشی مراجعه به مراکز سرپایی بودیم اما همچنان بار مراجعات بالا است.

 

وی افزود: در حال حاضر نیز داریم نتیجه دو هفته تعطیلات را می‌بینیم و برآورد می‌شود که در روزهای آتی یعنی تا دو هفته آینده، بار مراجعات بالا باشد.

 

رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: از شهروندان خواهش می‌کنیم حداقل در این روزها رعایت کنند و اجازه ندهند این روند افزایشی ادامه یابد.

 

احمدی‌بلوطکی بیان کرد: روزانه ۶۰۰ نفر به مراکز منتخب غرب اهواز مراجعه می‌کنند که تست ۵۰ درصد این افراد، مثبت می‌شود.

 

وی با اشاره به تراکم بیماری در نقاط مختلف شهر‏ افزود: این وضعیت نشان می‌دهد که روزانه ۳۰۰ نفر معادل ۳۰۰ خانواده در غرب اهواز به کرونا مبتلا می‌شوند.

 

رئیس مرکز بهداشت غرب اهواز تصریح کرد: در یک بازه زمانی، برخی مناطق مختلف شهر آلوده بود اما اکنون آلودگی در همه نقاط شهر وجود دارد و هیچ راهی جز در خانه ماندن و رعایت پروتکل‌های بهداشتی وجود ندارد.

 

وی گفت: متاسفانه این روزها مقداری رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کاهش یافته و عادی‌انگاری شهروندان بسیار زیاد نمود پیدا کرده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------