اخبار پزشکی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

حال پرستاران ایرانی، اصلا خوب نیست | پرونده‌سازی و تهدید برای پرستاران معترض

به گفته «محمد عبادی» معاونت پرستاری وزارت بهداشت ۱۵درصد از پرستاران به دلیل سختی کار، مشکلات معیشتی یا عوامل دیگر ترک کار…

نگاهی جدید به تمرینات ورزشی یوگای صورت و گردن



یوگای صورت,آموزش یوگای صورت,یوگای صورت و گردن

آموزش یوگای صورت

 

اگر این روز‌ها با نگاه کردن به آینه متوجه چین و چروک بر روی پوست خود شده اید برای جلوگیری از آسیب دیدن بیشتر می‌توانید از تکنیک یوگای صورت استفاده کنید.

یوگای صورت و گردن:

برای خانم ها یا آقایونی که دغدغه زیبایی و جذابیت را دارند، صورت و گردن از نقش ویژه و خاصی برخوردار هست. عضلات صورت و گردن متفاوت از عضلات بقیه بدن نیستند. بعنوان مثال اگر ماهیچه های گردن و زیر چانه را تقویت نکنید، آنها ضعیف و ضعیف تر می شوند و همراه با افزایش سن، شل شده و حالت افتادگی پیدا می کند.


یوگای صورت و گردن، یک روش کاملا طبیعی برای جوانسازی چهره شما از طریق سفت کردن عضلات است. در عین حالی که این تمرینات با افزایش گردش خون صورت باعث اکسیژن رسانی بیشتر می شود. و ساخت الاستین تحریک شده یک چهره روشن تر و لطیف تر را بوجود می آورد. یوگای صورت کمک می کند تا گونه شما برجسته تر شود و اضافه چربی در چهره شما کم شود. بنابراین اگر شما حس خوبی به غبغب دو طرفه خود، گونه های چاق و یا چین و چروک اطراف چشمانتان ندارید، می توانید کنترل آنها را در دست خود بگیرید.

 
در صورت شما تقریبا 52 عضله وجود دارد و تقویت آنها کمک می کند تا تنش صورت، گردن و اطراف چشم را از بین ببرید. ورزش یوگای صورت یکی از پرطرفدارترین ورزشها برای زیبایی است چون این ورزش، پوستهای چروک را صاف میکند و از پوستهای جوان نیز محافظت میکند تا دچار پیری پوست نشود.


تا جاییکه حتی بازیگران هالیوود نیز این ورزش را جایگزین بوتاکس کرده اند. چون تزریق بوتاکس و جراحی های زیبایی عوارض خودش دارد ولی این ورزش نه تنها ضرری برای انسان ندارد بلکه مفید هم هست.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024