نگاهی جدید به تمرینات ورزشی یوگای صورت و گردن



یوگای صورت,آموزش یوگای صورت,یوگای صورت و گردن

آموزش یوگای صورت

 

اگر این روز‌ها با نگاه کردن به آینه متوجه چین و چروک بر روی پوست خود شده اید برای جلوگیری از آسیب دیدن بیشتر می‌توانید از تکنیک یوگای صورت استفاده کنید.

یوگای صورت و گردن:

برای خانم ها یا آقایونی که دغدغه زیبایی و جذابیت را دارند، صورت و گردن از نقش ویژه و خاصی برخوردار هست. عضلات صورت و گردن متفاوت از عضلات بقیه بدن نیستند. بعنوان مثال اگر ماهیچه های گردن و زیر چانه را تقویت نکنید، آنها ضعیف و ضعیف تر می شوند و همراه با افزایش سن، شل شده و حالت افتادگی پیدا می کند.


یوگای صورت و گردن، یک روش کاملا طبیعی برای جوانسازی چهره شما از طریق سفت کردن عضلات است. در عین حالی که این تمرینات با افزایش گردش خون صورت باعث اکسیژن رسانی بیشتر می شود. و ساخت الاستین تحریک شده یک چهره روشن تر و لطیف تر را بوجود می آورد. یوگای صورت کمک می کند تا گونه شما برجسته تر شود و اضافه چربی در چهره شما کم شود. بنابراین اگر شما حس خوبی به غبغب دو طرفه خود، گونه های چاق و یا چین و چروک اطراف چشمانتان ندارید، می توانید کنترل آنها را در دست خود بگیرید.

 
در صورت شما تقریبا 52 عضله وجود دارد و تقویت آنها کمک می کند تا تنش صورت، گردن و اطراف چشم را از بین ببرید. ورزش یوگای صورت یکی از پرطرفدارترین ورزشها برای زیبایی است چون این ورزش، پوستهای چروک را صاف میکند و از پوستهای جوان نیز محافظت میکند تا دچار پیری پوست نشود.


تا جاییکه حتی بازیگران هالیوود نیز این ورزش را جایگزین بوتاکس کرده اند. چون تزریق بوتاکس و جراحی های زیبایی عوارض خودش دارد ولی این ورزش نه تنها ضرری برای انسان ندارد بلکه مفید هم هست.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024