محدودیت‌های تهران هفته آینده هم ادامه دارد | با رفتارهای فعلی منتظر تغییر وضعیت از نارنجی به زرد نباشید



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید
معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: احتمالا تهران در هفته آینده با پیش آگهی‌های آماری کماکان نارنجی خواهد بود. در جلسه ستاد بعدی طبیعتا همان محدودیت و تفویض اختیاری که در دو سه جلسه قبلی رئیس جمهور به وزارت بهداشت و وزارت کشور دادند، اعمال خواهد شد. به احتمال زیاد منع تردد از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح نیز تمدید شود.

به گزارش همشهری، محسن فرهادی در شبکه خبر گفت: احتمالا تهران با پیش آگهی های آماری کماکان نارنجی خواهد بود. در جلسه ستاد بعدی طبیعتا همان محدودیت و تفویض اختیاری که در دو سه جلسه قبلی رئیس جمهور به وزارت بهداشت و وزارت کشور دادند، اعمال خواهد شد.

 

به گفته او به احتمال زیاد منع تردد از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح نیز تمدید شود: به اضافه اینکه کماکان گروه شغلی ۱ و ۲ را در شهرهای نارنجی داریم که گروه های بزرگی هستند، تقریبا چیزی بیش از ۸۰ درصد واحد های کسب و کار دارند فعالیت می کنند خصوصا واحدهایی مثل پاساژها که تقریبا از انتها، گروه سوم هستند.

 

فرهادی گفت: گروه اول ما کماکان، حمل و نقل درون شهری مشکل داریم، پس از آن، برخی از اداراتی که ارباب رجوع دارند و گروه سوم، پاساژها و بعد از آن ها نانوایی ها هستند. در این گروه ها تبادل جمعیتی خیلی زیاد است. مثل همین گزارش تلویزیونی که از پاساژ موبایل فروشی پخش شد و نشان می دهد که جمعیت همچنان در آنجا موج می زند و این در شرایط فعلی واقعا پیش آگهی خطرناکی است و اگر بخواهیم در تهران و سایر نقاط کشور از نارنجی به سمت زرد برویم با این شیوه نمی توانیم.

 

وی گفت: حتما باید کنترل ها بیشتر شود تا ان شاء الله شاهد گشایش های بیشتری باشیم و از نارنجی به سمت زرد برویم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------