تاکید WHO بر ضرورت آزمایش تمام موارد مشکوک به کروناویروس



 اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی, کروناویروس
رستوران‌ها، مراکز تفریحی و مدارس در مناطق مختلف جهان از نیویورک و لس آنجلس گرفته تا پاریس و دوبی در راستای اقدامات جهانی برای مقابله با شیوع کروناویروس تعطیل شده‌اند.

 به گزارش ایسنا، از آلمانی‌ها درخواست شد تا تمامی تعطیلات خود را لغو کنند چرا که کانادا، شیلی و کشورهای دیگر مرزهای خود را به روی گردشگران بسته‌اند. در پرو نیروهای نظامی به انسداد مسیرهای اصلی اقدام کرده اند و در ایرلند پویشی به منظور به کارگیری هرچه بیشتر کادر درمانی راه افتاده است.

 

در مکزیک و برزیل برخلاف بسیاری از نقاط جهان همچنان تظاهرات سیاسی برگزار می شود و مدارس در انگلیس همچنان به فعالیت خود ادامه می دهند.

 

این درحالیست که سازمان جهانی بهداشت (WHO) از تمامی کشورها درخواست کرد تا برنامه انجام هرچه بیشتر تست تشخیصی کروناویروس را گسترش دهند چرا که این کار بهترین روش برای کند ساختن پیشرفت بیماری کووید-۱۹ است.

 

به گزارش ژاپن تودی، تدروس آدهانوم قبریسوس دبیرکل این سازمان در اظهاراتی گفت: برای تمامی کشورها پیامی ساده داریم و آن تاکید بر ضرورت افزایش موارد تستهای تشخیصی است. تمامی کشورها باید از شرایط لازم برای بررسی موارد مشکوک به کروناویروس برخوردار باشند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------