اخبار پزشکی

باکتری دندان،اخبار پزشکی،خبرهای پزشکی

ساخت سلاح لیزری برای از بین‌ بردن باکتری‌های دندان

محقق ایرانی دانشگاه پنسیلوانیا و همکارانش با استفاده از نانو ذرات و لیزر سلاحی برای از بین بردن بیوفیلم‌ها و باکتری‌های…

شناسایی ۸۲۷۰ بیمار جدید کرونایی در کشور/ ۷۳ نفر دیگر فوت شدند



 اخبار پزشکی ,خبرهای پزشکی, کرونا
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۸۲۷۰ بیمار جدید کرونایی در کشور خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۷۳ بیمار دیگر فوت شدند. 

به گزارش مهر، سیما سادات لاری در ارتباط زنده با شبکه خبر گفت: از دیروز تا امروز ۶ اسفند ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸ هزار و ۲۷۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که ۷۴۶ نفر از آنها بستری شدند.

 

وی عنوان کرد: مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به یک میلیون و ۵۹۸ هزار و ۸۷۵ نفر رسید. متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۳ بیمار کوبید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۹ هزار و ۷۳۶ نفر رسید.

 

لاری عنوان کرد: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۳۶۵ هزار و ۲۵۳ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند.

 

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: ۳ هزار و ۷۰۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

 

وی خاطرنشان کرد: تا کنون ۱۰ میلیون و ۶۱۶ هزار و ۷۱۷ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

 

وی گفت: در حال حاضر ۱۱ شهرستان قرمز، ۵۲ شهرستان نارنجی، ۲۱۷ شهرستان زرد و ۱۶۸ شهرستان آبی هستند همچنین شهرهای آبادان، اهواز، بندر ماهشهر، خرمشهر، دزفول، دشت آزادگان، رامهرمز، شادگان، شوشتر، کارون و هویزه در وضعیت قرمز قرار دارند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------