آرین منش: نباید توده‌های مردم با برچسب ضدانقلاب معرفی شوند/ هر دو جریان سیاسی در ضعف‌ها سهیم هستند



اخبار,اخبار سیاسی,آرین منش

جواد آرین منش با بیان این هشدار که «جدا کردن یک گروه از گروه دیگر، سایه و سفید کردن مسائل و یک گروه را انقلابی و گروه دیگر را ضدانقلابی نشان دادن به مصلحت هیچ کس و نظام نیست» گفت: به جز اندک افرادی که ممکن است به عنوان افراد برانداز در اینگونه اجتماعات نفوذ کنند، توده های مردم ناراضی را نباید با برچسب ضدانقلاب معرفی کنیم. صداوسیما و همه سازمان‌های که دلسوز نظام هستند باید در چنین شرایطی همه تلاش خود را در جهت تقویت وحدت و انسجام ملی صرف کنند.»

جواد آرین‌منش، فعال سیاسی اصولگرا در مشهد با اظهار اینکه «حرکت های اعتراضی هرگز ریشه جناحی ندارد و عوامل سیاسی هم نقششان پررنگ نیست» گفت: «برخلاف برخی سیاسیون که ریشه این اعتراض ها را به این دولت یا دولت قبل یا جریان اصلاح طلب یا اصولگرا نسبت می دهند، این حرکت ها و شعارهایی که مطرح شد نشان داد اعتراض ها جناحی نیست.» 

 

او تاکید کرد: «اگر هنجار شکنی گسترش یابد هر دو جریان و همه کسانی که به نوعی در مدیریت گذشته و حال نقش داشتند و دارند متضرر خواهند شد؛ چرا که کارنامه دولت ها کارنامه قابل قبول و درخشانی نیست. ما با اهداف تعریف شده در برنامه های تدوین شده فاصله زیادی داریم؛ این مساله بیانگر این است که دولت ها و هر دو جریان سیاسی در ضعف ها و قوت ها سهیم هستند.»

 

این فعال سیاسی اصولگرا  در واکنش به نحوه پوشش اخبار اعتراض‌های مردمی در صداوسیما گفت: «من معتقدم به جز اندک افرادی که ممکن است به عنوان افراد برانداز در اینگونه اجتماعات نفوذ کنند، توده‌های مردم ناراضی را نباید با برچسب ضدانقلاب معرفی کنیم. صداوسیما و همه سازمان های که دلسوز نظام هستند باید در چنین شرایطی همه تلاش خود را در جهت تقویت وحدت و انسجام ملی صرف کنند.» 

 

او هشدار داد: «جدا کردن یک گروه از گروه دیگر، سایه و سفید کردن مسائل و یک گروه را انقلابی و گروه دیگر را ضدانقلابی نشان دادن به مصلحت هیچ کس و نظام نیست. لذا همه باید به آرامش دعوت شوند و در چارچوب ضوابط و مقررات مطالبات را سوق داده شود. آزادی‌های مدنی هدایت شده در چارچوب قانون در دستورکار قرار بگیرد.»

 

آرین منش اضافه کرد: «مسئولان به جای محکوم کردن و قوای سه گانه به جای انداختن توپ در زمین یکدیگر باید در کنار هم در جهت حل مشکلات و گشودن باب نقد و آزاداندیشی قرار گیرند و به جای متهم کردن یکدیگر در فکر حل مشکلات باشند. البته شناسایی فرصت‌طلبان یک ضرورت است. برخورد با مفسدان و کسانی که عوامل مخرب بودند و عوامل تحریک بودند یک ضروت است.» 

 

او با بیان اینکه «باید نابسامانی‌های اقتصادی کشور را پذیرفت، مسئولیت ها پذیرفت و در جهت یافتن راهکارهای مناسب اقدام کرد» تاکید کرد: «نباید فضای کشور را هم امنیتی کرد. ما باید فضای امنیتی را تبدیل کنیم به فضای گفتمان سیاسی و فضای سیاسی را تبدیل کنیم به یک حرکت اجتماعی و آن را مدیریت کنیم.» 

 

این فعال سیاسی اصولگرا افزود: «جامعه نیاز به خویشتن داری دارد. اگر آتش زدن اموال، بانک ها، خودروهای پلیس باب شود همه متضرر می شوند؛ چون اینها اموال عمومی است و کسانی که در جهت تخریب تلاش می کنند در واقع به خودشان ضرر می زنند چون از پول خودشان تامین شده است. باید همه افراد و گروه ها خویشتن داری کنند و مانع برهم زدن نظم عمومی شوند. مسئولان هم فضای سیاسی را برای گفتگو فراهم کنند. آتش زدن و تخریب هیچ منطقی نمی پذیرد و طبیعتا پلیس و عوامل قضایی با کسانی که به اموال عمومی آسیب می زنند باید برخورد کند.»

 

اعتمادآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------