آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین خبرها از حکم اعدام توماج صالحی از زبان وکیلش

امیر رئیسیان، وکیل توماج صالحی فرایند پرونده این خواننده را توضیح داده. آقای رئیسیان می‌گوید حتی اگر دادگاه بدوی بر رأیش اصرار کند، باز حکم…

کیانوش‌راد: دولت در دوسال باقی مانده قانون را در تمام حوزه‌ها اجرا کند



اخبار,اخبار سیاسی,کیانوش‌راد
یک فعال سیاسی گفت: اگر در دوسال باقی مانده بتوان شیوه‌هایی را به کار بست که قانون در همه زمینه‌ها حاکم باشد، مطمئنا جلوی بسیاری از مفاسد اقتصادی و اداری فعلی گرفته خواهد شد.

محمود کیانوش‌راد در گفت‌وگو با ایسنا،‌ با اشاره به ضرورت تحقق وعده‌های دولت در دو سال باقی مانده از عمر دولت دوازدهم اظهار کرد: مهم‌ترین کاری که دولت آقای روحانی باید انجام دهد و تنها در سایه چنین امری است که می‌توان امیدوار بود که کشور به روال عادی خود برگردد، اجرای قانون در تمامی سطوح است.

 

وی ادامه داد: البته روشن است که طرح چنین موضوعی جز در سایه تاکید و عمل به قانون توسط تمامی دستگاه‌های اجرایی نظام تحقق پیدا نخواهد کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: اگر در دوسال باقی مانده بتوان شیوه‌هایی را به کار بست که قانون در همه زمینه‌ها حاکم باشد مطمئنا جلوی بسیاری از مفاسد اقتصادی و اداری فعلی گرفته خواهد شد.

 

این عضو حزب اتحاد ملت گفت: تنها در بستر فضای اجرای قانون است که جناح‌های سیاسی می توانند با برنامه‌های متنوع خود و گاهی متفاوت با یکدیگر،‌ در یک بستر کنترل شده توسط نهادهای مجری قانون به فعالیت ادامه دهند و در نهایت به جابه‌جا شدن قدرت در داخل نظام اقدام کنند.

 

وی در پایان گفت: اگر روال قانونی بعد از چهل سال در تمام شئون از صدر تا ذیل تحقق پیدا نکند؛ دولت آقای روحانی که هیچ، با ده‌ها سال دیگر هم کشور به مدار توسعه یافتگی واقعی نخواهد افتاد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------