آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

محسن هاشمی: فساد سیستماتیک عموماً از تاثیرات تصمیمات حاکمیتی آغاز می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران می‌گوید: فساد اداری عمدتاً از قوانین و آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های موجود در کشور و تناقض‌های…

مردم اصفهان و شیراز با خانواده‌های جانباختگان سقوط هواپیمای اوکراین ابراز همدردی کردند/ تجمع جمعی از مردم شهرهای رشت و لاهیجان



اخبار,اخبار سیاسی,تجمع در اصفهان
جمعی از دانشجویان و مردم اصفهان شنبه‌شب به یاد جان‌باختگان سانحه سقوط هواپیمای اوکراین با روشن کردن شمع با خانواده‌های آنان ابراز همدردی کردند.

به گزارش ایرنا، این افراد با حضور در ضلع جنوبی سی و سه پل با روشن کردن شمع، یاد و خاطره جان باختگان هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی اوکراین را که بیشترشان دانشجویان دانشگاههای مختلف ایران بودند را گرامی داشتند.

 

این دانشجویان همچنین با در دست داشتن شاخه گل و عکس های از جانباختگان، همدردی خود را با خانواده های آنان اعلام کردند.

 

این عده که شمار آنان افزون بر 300 نفر بودند از مسوولان رسیدگی فوری علل این حادثه را خواستار شدند.

 

برافروختن شمع در شیراز به یاد جانباختگان سقوط هواپیما

برخی افراد در شیراز شامگاه شنبه با روشن کردن شمع یاد جانباختگان حادثه سقوط هواپیمای مسافربری در هجدهم دی‌ماه جاری را گرامی داشتند.

 

این افراد که تعداد آنها حدود ۵۰ نفر بود، در خیابان ملاصدرا شیراز در سکوت و فضای آرام به یاد جانباختگان شمع برافروختند.

 

تجمع جمعی از مردم شهرهای رشت و لاهیجان به یاد جانباختگان سقوط هواپیما

جمعی از مردم شهرهای لاهیجان و رشت به یاد جانباختگان حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی و در اعتراض به نحوه اعلام و عدم اطلاع رسانی به موقع در زمینه علت سقوط که منجر به کشته شدن 168 نفر از مسافران و خدمه این پرواز شد ، تجمع کرده و با خانواده های داغدار این حادثه همدردی کردند.

 

 در شهر رشت مردم از حوالی ساعت 20 امشب در خیابان های گلسار و نیز میدان شهرداری این شهر دست به تجمع زدند و در میدان شهدا با روشن کردن شمع به یاد جانباختگان این حادثه یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند.

 

 در خیابان گلسار هم جمعی در طول این خیابان ضمن طی مسیر با شعارهای "عزا عزاست امروز روز عزاست امروز، ایرانی با غیرت صاحب عزاست امروز "با خانواده جانباختگان این حادثه همدردی کرده و اعتراض خود را از تاخیر در اعلام علت حادثه اعلام کردند.

 

این جمعیت پس از ساعتی راهپیمایی با حضور نیروی انتظامی پراکنده شدند ، درلاهیجان هم شرکت کنندگان ضمن همدردی با خانواده جانباختگان به همنوا با هم سرود "ای ایران" را خواندند و این حضور با آرامش خاتمه یافت.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان هم در این زمینه گفت: این تجمعات با حضور نیروی انتظامی و در آرامش برگزار شد و مشکل خاصی نداشتیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------