آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

حمله مسلحانه به خودروی سپاه در سراوان/ ادعای رسانه ها: 5 نفر شهید شدند



حمله مسلحانه به خودروی سپاه در سراوان,اخبار سیاسی,خبرهای سیاسی
آمار ضد و نقیضی درباره حمله به ۲ خودروی سپاه منتشر شده است. بطوریکه برخی شهادت یک نفر، برخی شهادت سه نفر و برخی شهادت ۵ نفر از نیروهای سپاه را مدعی شده اند، همچنین در این کانالهای مجازی از مجروح شدن ۲ نفر و مفقودن شدن یک نفر و در برخی کانالها از مجروحیت سه نفر و مفقود شدن سه نفر خبر داده اند.

به گزارش ایرنا، برخی شبکه های اجتماعی و فضای مجازی از حمله اعضای گروهک تروریستی جیش الظلم به ۲ خودروی سپاه خبر داده اند.

 

در این خبرها آمار ضد و نقیضی منتشر شده بطوریکه برخی شهادت یک نفر، برخی شهادت سه نفر و برخی شهادت ۵ نفر از نیروهای سپاه را مدعی شده اند، همچنین در این کانالهای مجازی از مجروح شدن ۲ نفر و مفقودن شدن یک نفر و در برخی کانالها از مجروحیت سه نفر و مفقود شدن سه نفر خبر داده اند.

 

 برخی خبرگزاریها به نقل از محمد هادی مرعشی معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان خبری در این زمینه منتشر کرده اند اما وی در تماس خبرنگار ایرنا گفت: «من با هیچ رسانه ای در این زمینه مصاحبه نداشته ام.»

 

معاون امنیتی انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان: هنوز گزارشی از حادثه گفته شده به ما ارائه نشده و وقتی اطلاعاتی از یک حادثه وجود ندارد چگونه به نقل از من مصاحبه ای را منتشر کرده اند.

 

مرعشی ادامه داد: براساس دستورالعمل صادره، قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور مسوول ارائه اطلاعات و اخبار از مسائل امنیتی این منطقه است. 

 

براساس اخبار منتشر شده در برخی رسانه ها؛ عده ای افراد مسلح با کمین در مسیر عبور خودروی مهندسی سپاه به سمت آن تیراندازی و تعدادی را زخمی کرده و متواری شده اند.

 

هنوز قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور در این زمینه اطلاعاتی منتشر نکرده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------