آخرین اخبار سیاسی

حوزه علمیه کاظم صدیقی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

مقایسه حوزه علمیه کاظم صدیقی و مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

دیده بان ایران | حوزه علمیه امام خمینی تحت مدیریت کاظم صدیقی با مدارس کپری در سیستان و بلوچستان

ربیعی: روایت رد صلاحیت آیت‌الله هاشمی نشان‌دهنده بی‌سامانی سیاسی است



علی ربیعی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
ربیعی درباره روایت رد صلاحیت آیت الله هاشمی در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اینگونه بیانات چه درست باشد و چه نباشد بیش از هرچیز نشان دهنده بی‌سامانی سیاسی و به انحراف رفتن حاکمیت مطلق قانون است.

علی ربیعی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره روایت وزیر پیشین اطلاعات در خصوص رد صلاحیت آیت الله هاشمی رفسنجانی در سال ۹۲ گفت: این یک بیماری است که در روابط بین دستگاه استعلام‌کننده و پاسخ‌دهنده شکل گرفته و نشانه بی‌سامانی سیاسی است.

 

وی افزود: من درباره صحت و سقم این ادعا بی‌اطلاعم. ظاهرا این مساله‌ای بین ایشان و شورای نگهبان است اما اینگونه بیانات چه درست باشد و چه نباشد بیش از هرچیز نشان‌دهنده بی‌سامانی سیاسی و به انحراف رفتن حاکمیت مطلق قانون است.

 

ربیعی  با تبیین این موضوع که این‌گونه مسائل می‌تواند هشداری نسبت به افزایش ناهنجاری سیاسی در کشور باشد، گفت: اگر این‌گونه مسائل به درستی ریشه‌یابی نشود، حق مردم برای تعیین سرنوشت‌شان در خطر پایمال شدن قرار خواهد گرفت. 

 

وی ادامه داد: این یک بیماری است که در روابط استعلام‌شونده و دستگاه پاسخ‌دهنده شکل گرفته است و اظهارات وزیر سابق اطلاعات نشان می‌دهد که دستگاه پاسخ‌دهنده استعلام بر اساس تحلیل و به جای پاسخ به استعلام به صورت فراقانونی درصدد مجاب کردن دستگاه هستند.

 

ربیعی  با تاکید بر ضرورت شفاف‌حسازی این اظهارات از سوی شورای نگهبان برای افکار عمومی گفت: ماجرای حضور و تاثیرگذاری وزیر وقت اطلاعات در شورای نگهبان و رد صلاحیت مرحوم هاشمی رفسنجانی در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۹۲ برای چندمین مرتبه است که مطرح شده و شورای نگهبان آن را تکذیب می‌کند که این مساله باید به صورت دقیق روشنگری شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------