آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

کاظم صدیقی سخنران مراسم شب قدر دانشگاه امام صادق خواهد بود

بنابر اعلام دانشگاه امام صادق، کاظم صدیقی مدیر حوزه علمیه ازگل، سخنران مراسم شب قدر این دانشگاه خواهد بود. این دومین سخنرانی صدیقی امام…

نماینده مجلس: مدیران صنعت برق برای دوماه دیگر درخواست بازنشستگی داده‌اند



علیرضا نظری،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی
علیرضا نظری نماینده خمین در مجلس گفت: ما خبر داریم که بالاترین مقامات صنعت برق یعنی معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی مدیرعامل شرکت توانیر برای انتهای تابستان امسال درخواست بازنشستگی کرده‌اند و در حال حاضر هیچ انگیزه‌ای برای ساماندهی پایدار برق کشور ندارند.

به گزارش فارس، نماینده خمین در مجلس گفت: باید ترک فعل‌ها و سوء مدیریت‌ مدیران صنعت برق به طور حتم بررسی شود زیرا عملکرد فاجعه بار این مدیران خسارت جبران ناپذیری به مردم، صنایع و بخش کشاورزی وارد کرده و آنها باید پاسخگوی عملکرد نامطلوب خود باشند.

 

علیرضا نظری نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قطعی گسترده اتفاق افتاده در صنعت برق گفت: بخشی از مشکلات صنعت برق کشور بر گردن مدیران ضعیفی است که هیچ انگیزه و تلاشی مثبتی ندارند.

 

وی ضمن انتقاد از عملکرد صنعت برق در مواجه با نیاز مردم افزود: ما خبر داریم که بالاترین مقامات صنعت برق یعنی معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی مدیرعامل شرکت توانیر برای انتهای تابستان امسال درخواست بازنشستگی کرده‌اند و در حال حاضر هیچ انگیزه‌ای برای ساماندهی پایدار برق کشور ندارند.

 

نماینده مردم خمین در مجلس تصریح کرد: به نظر شما از مدیری که تنها به گذشت زمان می‌اندیشد و هیچ انگیزه‌ای برای حل مشکلات اساسی ندارد می‌توان انتظار کار جهادی در جهت حل مشکلات را داشت.

 

نظری با اشاره به اینکه ترک فعل‌ها و سوء مدیریت‌ مدیران صنعت برق به طور حتم بررسی می‌شود،گفت: عملکرد فاجعه بار این مدیران خسارت جبران ناپذیری به مردم، صنایع و بخش کشاورزی وارد کرده و آنها باید پاسخگوی عملکرد نامطلوب خود باشند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------