آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

جهانگیری: مشکلات خوزستان قابل حل است



اسحاق جهانگیری،اخبار بین الملل،خبرهای بین الملل
معاون اول رئیس جمهور گفت: با جلساتی که در استان برگزار می کنیم این اطمینان خاطر را مردم می‌دهیم که مشکلات استان قابل حل هست.

به گزارش مهر، اسحاق جهانگیری عصر جمعه هنگام ورود به استان خوزستان در فرودگاه دزفول در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ابتدای سفرم به همه خوزستانی‌ها عرض می‌کنم همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند و رئیس جمهور و رئیس جمهور منتخب نیز گفتند هر آنچه در توان دولت و کشور است برای رفع مشکلات به کار می‌بندیم و در این سفر سعی می‌کنیم همه مشکلات استان بررسی شود و تا آنجا که امکان دارد برای رفع مشکلات استان راهکار تعریف کرد تا دغدغه‌های مردم به حداقل برسد.

 

وی افزود: واقعیت این است که امروز ما با کم آبی مواجه هستیم. کشاورزی امروز یک مسئله است و کشت پاییزه هم یک مسئله مهم‌تری است که باید برای آن فکری کنیم.

 

جهانگیری تصریح کرد: آب شرب مردم هم بسیار مهم است و باید به فکر تأمین آن بود. خسارتی که مردم در بخش آب شرب و کشاورزی و احشام دیدند برای ما بسیار مهم است.

 

معاون اول رئیس جمهور ادامه داد: من امیدوارم هستم در پایان جلسه امشب با برخی افراد استان و جلسه ستاد بحران و کشاورزی فردا به نتایجی برسیم که برای مردم اطمینان خاطر ایجاد کند که مشکلات قابل حل هست و حتماً مشکلات را حل می‌کنیم.

 

به گزارش خبرنگار مهر، اسحاق جهانگیری با هدف بررسی مشکلات تنش آبی در استان به خوزستان سفر کرده است.

 

وی پس از ورود به فرودگاه دزفول برای بررسی آخرین وضعیت سد کرخه، به سمت این سد حرکت کرد و قرار است از تالاب هورالعظیم نیز بازدید کند.

 

معاون اول رئیس جمهور همچنین امروز جمعه در نشست با سران، بزرگان و معتمدان طوایف خوزستان با آنها دیدار و گفتگو خواهد کرد.

 

شنبه نیز نشست مدیریت بحران استان با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیران نیرو و جهاد کشاورزی برگزار می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------