آخرین اخبار سیاسی

جعفرزاده,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

جعفرزاده: نفت را به‌ قیمتی می‌فروشیم که انگار مال‌دزدی را به حراج گذاشته ایم/وقتی روسیه تا ۶۰ دلار معاف است ما چطور می توانیم زیر این قیمت بفروشیم؟

جعفرزاده ایمن‌آبادی از قیمت پایین فروش نفت ایران انتقاد کرد و گفت: وقتی روسیه تا ۶۰ دلار معاف است، ما چگونه می‌توانیم زیر قیمت ۶۰ دلار او…

گسترده ترین فساد مالی پس از انقلاب در دوره احمدی نژاد رخ داد



اخبار,اخبار سیاسی,مویدصدر

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس می گوید: باید خیال مردم را از برخورد جدی با متخلفان و مفسدان اقتصادی راحت کرد.

موید حسینی صدر نماينده خوي در گفت و گو با خبرآنلاین در خصوص شکایت های سریالی یاران احمدی نژاد از مقامات دولت یازدهم خاطرنشان کرد: گسترده ترین تخلفات مالی در طول تاریخ انقلاب اسلامی در دوره احمدی نژاد رخ داده و ریشه فعالیت کسانی که تخلفاتی از این دست مرتکب شده اند از جمله پرونده پدیده شاندیز مربوط به دولت های نهم و دهم است.

وی نمونه دیگر تخلفات در دوره گذشته را شکل گیری موسسات مالی غیرمجازی عنوان کرد که پول های کلانی در این موسسات این طرف و آن طرف می شود.

این نماینده مجلس همچنین با اشاره به موضوعات دیگری همچون گم شدن دکل نفتی و بلاتکلیف بودن برخی معاملات نفتی خاطرنشان کرد: انبوهی از تخلفات مالی در دولت دوم احمدی نژاد شکل گرفته و دولت فعلی موظف است که این تخلفات را پیگیری کند و گزارش آن را به دستگاه قضایی و مردم ارائه دهد.

موید حسینی صدر با بیان اینکه باید آمار و ارقام دقیق این تخلفات را به مردم اعلام و با این تخلفات برخورد قانونی صورت گیرد، ادامه داد: باید فضای اقتصادی در کشور، شفاف شود و فضایی با فسادهای مالی در گذشته که زمينه زمین خواری و گرفتن مجوز موسسات مالی غیر مجاز را به وجود آورده بود، اصلاح شود.

نماینده مردم خوی در خانه ملت تاکید کرد: نمی شود که که عده ای در کشور هم تخلف کنند و هم مدعی باشند و خودشان را به عنوان پاکدست ترین دولت اعلام کنند.

 وی افزود: در حال حاضر کشور نیاز به این دارد که خیال مردم از جهت جدیت حاکمیت دربرخورد با متخلفان و مفسدان اقتصادی راحت باشد.

حسنی صدر همچنین در پاسخ به این سئوال که شکایت های اخیر با چه هدفی صورت گرفته، تصریح کرد: اتفاقا کاری که وزیر دادگستری و رئیس دستگاه قضایی  در  جهت تقویت نظام جمهوری اسلامی و آسودگی خاطر مردم و تقویت اعتماد عمومی انجام می دهند این است که تخلفات را اعلام کنند و برخوردهایی که با متخلفان می شود را نیز به اطلاع مردم برسانند.

عضو کمیسیون

صنایع و معادن مجلس در پایان تاکید کرد: در دولت احمدی نژاد، به دلیل تخلفات مالی صورت گرفته و سوء استفاده هایی که عده ای از شرایط تحریم کردند، فاصله طبقاتی چند برابر شد که باید این فاصله را کاهش داد.

اخبار سیاسی - خبر آنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------