انتقاد تند محمد مهاجری از دولت درباره قطعی اینترنت



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
فعال اصولگرا در توئیتی نوشت: دولت را علیل و ملت را ذلیل فرومایگان نکنید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد مهاجری فعال اصولگرا، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

 

جناب پزشکیان!

 اگر روز اول دولت تان، جلوی ساختمان شورای عالی فضای مجازی چند تا بلوک بتونی می گذاشتید و این تشکیلات مخالف با اراده مردم را تعطیل می کردید امروز اپراتورهای فیلترشکن فروش به اسم اینترنت پرو در برابر دولت و ملت شاخ نمی شدند.

 دولت را علیل و ملت را ذلیل فرومایگان نکنید.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------