آخرین اخبار سیاسی

محمد صدر،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

واکنش محمد صدر به لایحه عفاف و حجاب: ایده‌های ضد اسلام توسط برخی افراد تندرو که عقل کامل ندارند به نظام تحمیل می‌شود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره کسر از حساب افراد بی حجاب گفت: طرح این مسئله باعث می‌شود که همه مردم پول‌هایشان را از بانک خارج کنند و به…

عکس‌هایی از تیام؛ دختربچه‌ای با پلاکارد اعتراضی



دادستان مرکز ایلام درباره ضرب‌وشتم دختربچه آبدانانی که در برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی بازنشر شده، توضیحاتی ارائه کرد. 

به  گزارش خبرآنلاین؛ در چند روز اخیر تصویری از «تیام» دختر خردسال مهدی شاهمرادی، که در جریان اعتراضات اخیر، دستگیر شده است، بازتاب زیادی در رسانه‌ها داشت. گفته می‌شود، این دختر خردسال در اعتراض به دستگیری پدرش، مقابل دادگستری با کتب‌های مدرسه‌اش تحصن کرده است.

 

 تیام با پلاکارد اعتراضی,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

عبدالوهاب بخشنده، دادستان مرکز ایلام گفت: ماجرای ضرب و شتم دختربچه آبدانانی که در برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی بازنشر شده شیطنت رسانه‌ بوده و تکذیب می‌شود

 

 تیام با پلاکارد اعتراضی,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

عبدالوهاب بخشنده، دادستان مرکز استان ایلام با بیان اینکه به محض اطلاع از انتشار این خبر کذب، بلافاصله موضوع از طریق دادستان شهرستان آبدانان پیگیری شده است گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد که هیچگونه تحصن و اعتصابی از سوی این دختربچه صورت نگرفته و ضرب و شتمی هم در کار نبوده است.

 

وی با تأکید بر اینکه تکریم مردم و مراجعان همیشه مورد تأکید و در دستور کار محاکم قضایی بوده و هست تصریح کرد: قطعاً با عوامل اصلی و منتشر کنندگان اینگونه اخبار کذب که جامعه را ملتهب و نگران می‌کنند، به شدت برخورد خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------