آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

صدیقه وسمقی آزاد شد

صدیقه وسمقی آزاد شد. در پی تشدید بیماری صدیقه وسمقی که پیشتر منجر به نابینایی او شده بود ساعتی قبل با آزادی وی موافقت و او از زندان اوین…

رحمانی فضلی: تسلیم رای نمایندگان مردم هستم



  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی , رحمانی فضلی

وزیر پیشنهادی کشور در خصوص ارزیابی از احتمال اخذ رای اعتماد گفت: در مقابل اراده ملت و رای نمایندگان مردم تسلیم هستم.

به گزارش خانه ملت، عبدالرضا رحمانی در گفت وگویی اظهارداشت: در چند روز اخیر که با نمایندگان جلساتی را برگزار کرده‌ایم به تشریح عملکرد گذشته و برنامه‌ها پرداخته‌ایم و نمایندگان نیز در سه سطح ملی، منطقه‌ای و محلی سوالاتی دارند که باید به این دغدغه‌ها پاسخ دهیم تا اطمینان یابند که مشکلات این حوزه‌ها رفع می‌شود.

 

وی با بیان اینکه به همکاری مجلس در مسیر وزارت نیازمند هستیم، ادامه داد: اقناع سازی اگر انجام شود، 4 سال با نمایندگان کار داریم و با حمایت آن‌ها کار را پیش می‌بریم

 

وزیر پیشنهادی کشور تاکید کرد: خدارا شکر می‌کنیم که چنین توفیقی را نظام جمهوری اسلامی ایران برخوردار شده که در سایه مردم سالاری دینی تعامل بین دولت، نمایندگان و مردم وجود دارد.

 

رحمانی فضلی در پاسخ به این سوال که فضا را برای کسب رای اعتماد چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: وزارت کشور از بدو تولد با صدور شناسنامه و تا زمانی که فرد از دنیا می‌رود وظایفی دارد و موضوعات سیاسی، اجتماعی، امنیتی، اقتصادی و رسیدگی به بحران‌ها در وزارت کشور مطرح است و سوالات و گلایه‌های زیادی دارند.

 

وی با بیان اینکه با احتساب دهیاری‌ها، 37 هزار مدیر مستقیم در وزارت کشور داریم که با وزیر و وزارت کشور در ارتباط هستند ولی با این وجود شرایط مساعد و مناسب است و ما نیز در مقابل اراده ملت و رای نمایندگان مردم تسلیم هستم.

 

رحمانی فضلی در پایان گفت: انتظار داریم اگر وظیفه وزارت کشور در دولت دوازدهم برای من مقدر شد، نمایندگان کمک کنند که سخت به این کمک‌ها نیازمندیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------