آخرین اخبار سیاسی

علوی بروجردی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

علوی بروجردی: مردم این وضعیت را از ما آخوندها می‌بینند/ مردم دیگر نمی‌توانند تحمل کنند

دیده بان ایران نوشت: آیت الله علوی بروجردی: وضع مردم خیلی بد است. کاری بکنید. مردم دیگر نمی‌توانند این وضعیت را تحمل کنند. باید چند فرد…

واعظی: رئیس‌جمهور به صورت مستمر پیگیر اقدامات انجام شده برای سیل‌زدگان است



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی , واعظی
رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: دکتر روحانی از همان ساعات اولیه وقوع سیل در استان‌های شمالی کشور وتا این لحظه به صورت مستمر پیگیر اقدامات انجام شده برای سیل زدگان بوده است. 

به گزارش ایسنا، محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهور با بیان اینکه دکتر روحانی از همان ساعات اولیه وقوع سیل در استان های شمالی کشور و تا این لحظه به صورت مستمر پیگیر اقدامات انجام شده برای سیل زدگان بوده است گفت: اهتمام به این مساله و اقدامات انجام شده از سوی دولت و دستگاه‌های اجرایی به این موضوع باعث شد تا هم اکنون شاهد تثبیت شرایط و خروج از وضعیت بحرانی در مازندران و تلاش همه‌جانبه، هماهنگ و گسترده برای عملیات امداد و نجات تا مرحله خروج از بحران در استان گلستان باشیم.

 

وی در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی دولت به سفر معاون اول رئیس جمهوری به مناطق سیل زده شمال کشور اشاره کرده و گفت: سفر ایشان از طرف رییس جمهور و دولت انجام پذیرفت  و علاوه بر ایشان تعدادی از وزرا به همراه معاونین آنها نیز همراه ایشان بودند و دستورات لازم به آنها صادر شد و بر این اساس به نیروهای امدادی و دستگاه‌ها برای حضور در استان گلستان که بیشترین خسارت در سیل اخیر به آن وارد شد را دادند.

 

وی با اشاره به تشکیل ستاد مدیریت بحران در استان گلستان و مازندران و اعزام گروه های امدادی به مناطق سیل زده گفت: رییس جمهوری در بدو امر دستورات لازم را به مسئولین مربوطه از جمله وزیر کشور و دیگر مسئولان ذی‌ربط صادر کرد.

  

به گفته واعظی رییس جمهور با کلیه مسئولان و اعضای هیئت دولت که وظایف و ماموریت‌های آنان مرتبط با این بحران است در این ایام در تماس بوده و  به فراخور مسئولیت و نقشی که می توانند در این مناطق ایفا کنند به آن‌ها دستوراتی صادر کرده است. هیئت وزیران نیز گزارش کلیه اقدامات انجام شده را خدمت دکتر روحانی ارایه می کنند.

 

 واعظی با  بیان اینکه تصمیمات اتخاذ شده در خصوص سیل اخیر استان‌های شمالی کشور در هماهنگی کامل با رئیس‌جمهوری بوده است اظهار کرد: گزارش‌ها از ستاد مدیریت بحران و همچنین جمعیت هلال احمر  به صورت دائم به رئیس جمهوری اعلام شده است و بر این اساس با توجه به شرایط، تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.

وی با اشاره به اینکه مردم با دیدن مسئولین در کنار خود و اقدامات میدانی آنان و تسریع در خدمت رسانی در شرایط سخت، دلگرم می شوند افزود: به همین دلیل رییس جمهوری به وزیر کشور  دستور داد تا عادی شدن شرایط در مناطق سیل زده حاضر باشد و از نزدیک مدیریت و هماهنگی بین دستگاههای خدمات رسان به مردم را برعهده بگیرد.

 

رئیس دفتر رئیس جمهوری در بخش دیگری از اظهارات خود به پیش بینی وقوع سیل در دیگر استان ها اشاره کرد و گفت: هم‌زمان با اقدامات انجام شده برای سیل‌زدگان مناطق شمالی کشور در خصوص استان هایی که در معرض سیل بودند نیز هماهنگی های لازم با استانداران آنها انجام شد و رییس‌جمهور دستور آماده باش کامل به این استانها را صادر کرده است.

 

دکتر واعظی در ادامه  به تشکیل ستاد ارزیابی خسارات ناشی از این سیل اشاره کرد و گفت: با دستورات رئیس جمهوری در این خصوص این ستاد تشکیل شد و بناست تا  پس از خروج استان گلستان از شرایط بحرانی و تخلیه آب در مناطق آسیب دیده خسارت ها برآورد و جبران شود.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------