آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

تاکید بر اجرای قانون انتخابات به طور کامل/ انتخابات اسفند در 55 هزار شعبه برگزار می‌شود



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,معاون سیاسی وزیر کشور
معاون سیاسی وزیر کشور گفت: فرمانداران اجازه ندهند برخی شائبه‌ها سلامت انتخابات را خدشه دار کند. 

به گزارش ایسنا، «جمال عرف» در نشست ستاد انتخابات استان اظهار کرد:  علاوه بر قانون‌مداری به عنوان مهمترین اصل در برگزاری انتخابات، استفاده از فناوری های نوین در مرحله احراز هویت، اخذ رای و شمارش آرا از موارد تاکید شده است که سعی داریم با فراهم کردن امکانات و تجهیزات لازم انتخابات را به صورت مکانیزه یا نیمه‌مکانیزه برگزار کنیم.

 

وی توجه به سرعت، دقت و سلامت و حراست از آرای مردم را از وظایف اصلی دست اندرکاران برگزاری انتخابات دانست و تاکید کرد: باید سیاست‌های کلی انتخابات که قانونی است به خوبی اجرا شود و هیچ مساله ای نباید مجریان و دست اندرکاران انتخابات را از اجرای قانون دور کند و بی‌طرفی و سلامت انتخابات بیش از هر چیز مد نظر باشد.

 

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه  همه باید برای برگزاری یک انتخابات سالم و ایجاد یک فضای رقابتی، با نشاط و ایمن تلاش کنیم، بر ارائه آموزش‌های لازم به دست اندرکاران انتخابات تاکید کرد و تصریح کرد: تاکنون پنج دوره آموزشی برگزار شده و همه استان‌ها حضور فعال داشته‌اند.

 

عرف تعداد شعب اخذ رای در سراسر کشور را ۵۵ هزار شعبه اعلام و یادآوری کرد:امیدواریم انتخابات مجلس شورای اسلامی با دقت نظر و در یک رقابت سالم برگزار شود.

 

وی تصریح کرد: باید نسبت به منابع مالی کاندیداها توجه شود و فرمانداران اجازه ندهند برخی شائبه‌ها سلامت انتخابات را خدشه دار کند.

 

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اسفندماه در سراسر کشور برگزار می شود .

 

ایلام دارای سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------