آخرین اخبار سیاسی

توماج صالحی،اخبار سیاسی،خبرهای سیاسی

توماج صالحی از یک اتهامش تبرئه شد

وکیل توماج صالحى⁩ اعلام کرد این خواننده رپ از اتهام نشر اکاذیب و تشویق به اعمال خشونت‌آمیز در رابطه با ویدیوی منتشرشده در آذرماه ۱۴۰۲ تبرئه…

تغییر اتهام «افساد فی الارض» سه متهم محیط زیستی



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,سخنگوی قوه قضائیه
سخنگوی قوه قضائیه اعلام کرد: سه متهم پرونده موسوم به جاسوسی از مراکز حساس نظامی در پوشش محیط زیستی برای بیان آخرین دفاعیات به دادگاه احضار شدند.

به گزارش ایلنا، غلامحسین اسماعیلی درباره آخرین وضعیت پرونده فعالان محیط زیست گفت:مراد طاهباز، نیلوفر بیانی و هومن جوکار سه متهم پرونده (موسوم به جاسوسی از مراکز حساس نظامی در پوشش محیط زیستی) برای بیان آخرین دفاعیات به دادگاه احضار شدند.

 

 وی افزود: بر اساس ماده ۲۸۰ آئین دادرسی کیفری دادگاه می‌تواند در جریان رسیدگی به پرونده عنوان اتهامی را تغییر دهد و بر همین اساس اتهام افراد اشاره شده از افساد فی الارض به همکاری با دولت متخاصم آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران جهت جاسوسی به نفع سیا و موساد تغییر می‌کند.

 

سخنگوی قوه قضائیه  تاکید کرد: بر اساس ایین دادرسی دادگاه تکلیف دارد اگر اتهام را تغییر دهد اتهام جدید را تفهیم کند و بر اساس همان فرایند قضایی اقدام قضایی انجام شده است.

 

گفتنی است یک نفر دیگر پرونده یعنی طاهر قدیریان که برای او نیز افساد فی الارض صادر شده بود در روزهای آینده به دادگاه احضار می‌شود.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------