آخرین اخبار سیاسی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

محسن هاشمی: فساد سیستماتیک عموماً از تاثیرات تصمیمات حاکمیتی آغاز می‌شود

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران می‌گوید: فساد اداری عمدتاً از قوانین و آیین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های موجود در کشور و تناقض‌های…

لاریجانی: پاسخ ایران به رفتارهای سفاکانه آمریکا جدی است



 اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی ,لاریجانی
رئیس مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر این که اختصاص ۲۰۰ میلیون یورو از صندوق توسعه ملی به سپاه قدس و اختصاص بودجه کافی در سال ۹۹ برای سپاه قدس، جهت فعالیت جدی جریان مقاومت بود، گفت که مجلس با این مصوبه پاسخی به رژیم آمریکا و رفتارهای سفاکانه‌اش داد. 

به گزارش ایسنا، علی لاریجانی در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس و در جریان اعلام نظر شورای نگهبان درباره ی مصوبه مجلس در طرح اقدام متقابل ایران در برابر آمریکا گفت: مجلس امروز یک مصوبه بسیار مهم داشت که پاسخی به رفتار آمریکا بود که منجر به شهادت عظیم‌الشان حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش شد. لازم بود مجلس به این اقدام عاملان این جنایت پاسخ دهد. آنهایی که خودشان اعلام کردند که این تصمیم را گرفته بودند.

 

وی افزود: بعد از انقلاب این اولین طرح سه فوریتی است که به تصویب مجلس رسیده است مجلس این اقدام را انجام داد و با صراحت اعلام کرد که همه عاملان و نیروهای نظامی آمریکا جزء تروریست‌ها محسوب می‌شوند. هدف آنها این بود که به مقاومت ضربه بزند. فکر می‌کردند با ترور شهید قاسم سلیمانی به عنوان ستون بزرگ مقاومت می‌توانند به جبهه مقاومت لطمه وارد کنند.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: نمایندگان تصویب کردند که فقط برای امسال ۲۰۰ میلیون یورو به سپاه قدس اختصاص پیدا کند. سال آینده یعنی در بودجه ۹۹ هم بودجه کافی برای سپاه قدس در نظر گرفته می‌شود تا جریان مقاومت در منطقه ما فعالیت را به صورت جدی دنبال کند.

 

وی با قدردانی از فقها و حقوق‌دانان شورای نگهبان برای حضور در مجلس گفت: با توجه به این که این طرح سه فوریتی بود باید نظر شورای نگهبان امروز اعلام می‌شد لذا اعضای شورای نگهبان در این جلسه حضور پیدا کردند. آیت‌الله جنتی هم آمدند منتظریم که نظر رسمی‌شان را اعلام کنند.

 

به گزارش ایسنا، بعد از آن که کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در مجلس اعلام کرد که شورای نگهبان طرح مجلس برای اقدام متقابل ایران علیه آمریکا را تایید کرده است لاریجانی مجددا در صحبت‌هایی از فقها و حقوق‌دانان شورای نگهبان تشکر و تاکید کرد که این طرح به اتفاق آرا و با  مشارکت‌ همه فراکسیون‌های مجلس به تصویب رسیده است. این نشان داد که موضوع مقاومت مورد توجه جدی ملت است. ما با این مصوبه پاسخی به رژیم آمریکا و رفتارهای سفاکانه‌اش دادیم. آنها بدانند پاسخگویی ما جدی است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------